فتوشاپ و ایندیزاین در ابر می‌روند

ادوب اعلام کرده که به زودی برنامه‌های ایندیزاین و فتوشاپ را بر روی سرویس ابری خود می‌برد تا اسناد این پروژه‌ها قابلیت اشتراک بدون محدودیت مکانی را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم شرکت ادوب اعلام کرده است که به زودی برنامه‌های کاربردی و خلاقانه‌ای چون فتوشاپ و ایندیزاین را به ابر خلاقانه خود می‌افزاید.

ابر خلاقانه که اصطلاح ابر یکپارچه و همان سیستم رایانش ابری است این امکان را به مشترکین ادوب می‌دهد تا در هر کجایی از کره خاکی هستند با اتصال به اینترنت و اکانت خود بر روی پایگاه ادوب، بتوانند پروژه‌هایی را بارگزاری، ایجاد و حتی بر روی خود اینترنت ذخیره کنند.

این سرویس جدید تا ماه ژوئن در دسترس قرار خواهد گرفت و سیستم عامل‌هایی چون مک، ویندوز، اندروید و IOS را هم پشتیبانی می‌کند.

فرانک هوبرگ که یکی از مؤسسین شرکت نرم‌افزاری متن باز است این اقدام ادوب را گامی جسورانه در راستای ارائه خدمت براساس اشتراک به مخاطبین دانسته است.

او همچنین گفته با تجارب موفقیت آمیزی که سرویس‌های مشابهی چون نت‌فیلیکس و اسپوتیفای در صنایع از خود نشان داده‌اند، کاملا مشخص است که مردم نیز علاقه بیشتری به استفاده از سرویس‌های ابری که آخرین ویژگی و قابلیت‌ها را به همراه می‌آورد، دارند و حاضرند بابت این موضوع پول نیز پرداخت کنند.

این کارشناس نرم‌افزارهای متن باز عنوان کرده شاید چنین اقداماتی جزو مهم‌ترین مرحله از چرخه حیات نرم‌افزارها به شمار رود و از این جهت صنایع و بخش‌های دیگر هم که نیازمند چنین حرکت نوینی هستند، جرأت بیشتری به خود برای انجام این کار دهند.

طبق گفته ادوب در کنفرانس لوس‌آنجلسف فایل‌هاو دارائی‌های موجود بر روی سرویس ابری قابلیت به هنگام شدن به صورت اتوماتیک با دستگاه‌های رایانه رومیزی و موبایل را دارند.

طراحان به راحتی می‌توانند توسط آی‌پاد خود عکاسی کنند و بعد از ویرایش‌ آن، نمونه عکس را بر روی سرویس ابر ذخیره و هر زمان که می‌خواستند از طریق سیستم عامل خود به شبکه ابری متصل شوند و از آن استفاده کنند.

اعضای حقیقی این سرویس می‌توانند تا 20 گیگابایت فضا را در اختیار داشته باشند که بسته به پرداخت آنان قابلیت توسعه نیز فراهم است که حداقل نرخ پرداختی 19.99 دلار در ماه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =