امکان فیلتر کردن تصاویر عینک گوگل محقق شد

گلس‌گرام امکان فیلترسازی و انتشار تصاویر از طریق سرویس واحدی را برای عینک گوگل محقق ساخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، زمانیکه گوگل از عینک پوشیدنی و هوشمند خودرونمایی کرد، سوالات متعددی از جمله اینکه معیارهای فیلترینگ به چه نحوی اعمال خواهد شد تا شاهد بروز سوءاستفاده‌های احتمالی بر رویاین پلت‌فرم نباشیم مطرح شد که البته گوگل پاسخی برای سوالاتی از این دست نداشت.

این موضوع حتی از سوی برخی به یک چالش مهم تبدیل شد تا جاییکه سوال خود را اینگونه از مسئولان گوگل پرسیدند: کجا قرار است تصاویر فیلتر شوند؟

اما این شرکت هم برای رفع این دغدغه که بیش از هر چیز برای این محصول تازه به دوران رسیده مطرح بود به کمک توسعه‌دهندگان توانسته از قابلیت شیشه‌ای استفاده کند که برنامه کاربردی فیلترینگ بر روی آن قابل اجراست و به نام Glassgram شهرت گرفته است.

باید دانست که Glassgram برنامه کاربردی برای مشخصات شیشه نیست و تنها کاری که این برنامه کاربردی انجام داده، اضافه کردن ویژگی‌هایی برای فیلتر کردن تصاویر بر روی شیشه عینک است تا کاربران پیش از اشتراک بتوانند بر روی آن تغییراتی اعمال کنند.

البته این برنامه تا حال حاضر پیشنهادش را برای دوربین‌های با اندروید 4.2 ارائه داده در حالیکه عینک از سیستم عامل 4.0.4 استفاده می‌کند.

در حال حاضر چنین پردازشی برای Glassgram کمی سنگین است چرا که علاوه بر فیلتر کردن و تغییرات، باید از طریق سرویس همین برنامه کاربردی اقدام به ارسال تصاویر کرد.

هرچند که این برنامه در حال حاضر شاید چندان سرآمد نباشد اما به جز این برنامه هم، مورد دیگری در این روزها یافت نمی‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =