کانال‌های پولی یوتیوب به زودی می‌آیند

یوتیوب به زودی کانال‌های تلویزیونی را در مقابل پرداخت آبونمان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای مشترک شدن آن باید 1.99 دلار ماهانه هزینه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم طبق اعلام فایننشال تایمز، یوتیوب به زودی کانال‌هایی را در مقابل پرداخت آبونمان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در حالیکه شایعه‌هایی مبنی بر رونمایی زودهنگام آن شده، بعید است که به نقطه پایانی رسیده باشد.

این گزارش می‌افزاید که تعداد کانال‌های این شبکه عظیم اشتراک محتوا در حدود 50 خواهد بود که به مرور و با گذر زمان به این شبکه متصل خواهند شد.

مسئولان یوتیوب گفته‌اند که این سرویس در وهله اول مقرون به صرفه است و مشترکان می‌توانند با پرداخت ماهانه 1.99 دلار از آن استفاده کنند که مسلما این نرخ به صورت آزمایشی است و در کنار آن پکیج‌های گران‌تری نیز عرضه خواهد شد که نهایتا با ارزیابی که از قیمت در نظر گرفته شده به عنوان کف قیمت‌ها خواهیم داشت، می‌توانیم پیشنهادات بیشتری را برای آپشن‌های مختلف ارائه دهیم.

گوگل هم ظاهرا علاقه‌مندی خود را به این کار نشان داده اما زمان قطعی و مشخصی را برای بهره‌برداری از این سرویس اعلام نکرده است.

گوگل معتقد است که انجام چنین کاری می‌تواند باعث ارتقای کیفیت ویدئوهای ارسالی به این شبکه شود و مشترکان نیز مطمئنا راغب به پرداخت پول بابت این موضوع خواهند بود.

بسیاری از قرن بیست و یکمی‌ها با چنین رویه‌هایی موافق هستند و در حالیکه تا حال حاضر چندان توجهی به این موضوع نشده اما ظاهرا یوتیوب قرار است سردمدار این قضیه باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ⁄  2  =