کشف شمش طلای ۲ میلیاردی در جیب شلوار!

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، از کشف بیش از 7 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق طی یک ماهه گذشته در فرودگاه‌های تبریز، امام(ره)،آبادان، بوشهر و ارومیه خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق ارز، ماموران پلیس آگاهی فرودگاه تبریز به یکی از مسافران خروجی به مقصد ترکیه مظنون و در بازرسی از وی، 98 هزار و 500 دلار ارز قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال که ماهرانه در زیر کمربند طبی جاسازی شده  بود، کشف کردند.

وی در ادامه از کشف دو کیلو طلا توسط ماموران پلیس فرودگاه امام (ره) خبرداد و گفت: کارکنان گیت بازرسی پروازهای خروجی این فرودگاه در بازرسی از همراه یکی از مسافران، دو عدد شمش طلای یک کیلوگرمی که در جیب شلوارش جاسازی شده بود، به دست آوردند.

سرهنگ مهری، ارزش تقریبی طلاهای مکشوفه را دو میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرد.

کشف 6 هزار عدد انواع آمپول‌های انرژی‌زا

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی فرودگاه امام خمینی (ره)، در عملیاتی دیگر حین چک مسافران پرواز ورودی از دبی، از مسافری 6 هزار و 600 عدد انواع آمپول‌های انرژی‌زا که ارزش تقریبی آن بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده بود، کشف کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به کشف مقداری طلا، سکه و ارز به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال توسط پلیس آگاهی فرودگاه آبادان که بصورت ماهرانه‌ای در کیف موبایل جاسازی شده بود، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی فرودگاه بوشهر در بازرسی از یکی از مسافران خروجی به مقصد دبی، مقداری زعفران قاچاق که در 89 قوطی مختلف جاسازی و ارزش آن 150 میلیون ریال برآورد شده بود، کشف کردند.

مهری با اشاره به کشف انواع البسه زنانه و گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی 160 میلیون ریال توسط ماموران پلیس آگاهی فرودگاه‌های تبریز و ارومیه از تلاش تمامی کارکنان آگاهی پلیس فرودگاه های سراسر کشور در جهت مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز از مرز هوایی قدردانی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  57  =  63