بیمه سامان حامی زائران در سفرهای زیارتی

رئیس شورای فنی بیمه سامان اعلام کرد: بیمه مسافرتی سامان با ارائه طرحهای بسیار مناسب، حوادث غیر مترقبه در سفرهای زیارتی را پوشش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی احسان بنی ریاح افزود: ایجاد امنیت و اطمینان در سفر از اهداف بیمه سامان درارائه طرحهای جدید بیمه مسافرتی سامان میباشد که از مهمترین آنها میتوان به طرح مخصوص زائرین ایرانی به عربستان سعودی و عتبات عالیات نیز اشاره کرد.

وی یادآور شد: ممکن است زائرین عزیز درطول سفر زیارتی با بیماریهای ناگهانی و حوادثی مواجه شوند که می تواند ضررهای مالی و خسارتهای بدنی به همراه داشته باشد. لیکن برخورداری از خدمات امدادرسانی یک شرکت بیمه می تواند نه تنها از زیانهای مذکور به میزان قابل توجهی بکاهد بلکه از بروز خاطرات ناخوشایند نیز جلوگیری می نماید.

وی افزود: با توجه به اعزام حجاج ایرانی در ماههای اخیر به عربستان سعودی و با درنظر گرفتن ازدحام و شلوغی مکان های زیارتی و بعضاً وجود مشکلات در دسترسی به مراکز درمانی در هنگام وقوع حوادث و بیماریها، کمک رسانی و مساعدت خاصی دراین مواقع نیاز است که این خدمات از طرف شرکت بیمه سامان بصورت تخصصی ارائه می گردد.

بیمه سامان به منظور دستیابی به آرامش خاطر حجاج گرامی که برای ادای تکالیف مذهبی سفر می کنند، هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی، هزینه های ناشی از تاخیر در پرواز هواپیما و هزینه خریدهای ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان ها را پوشش می دهد و همچنین در زمان مفقود شدن بار یا سرقت مدارک و یا در صورت نیاز به مشاوره حقوقی به مسافران ایرانی امداد رسانی می نماید.

گفتنی است زائران محترم برای تهیه بیمه مسافرتی سامان میتوانند با شماره تلفن چهار رقمی 8943-021 تماس گرفته و یا با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه سامان و یا شعبه بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند. همچنین امکان خرید اینترنتی بیمه نامه مسافرتی سامان از طریق وب سایت اخیراً فراهم گردیده و از این پس مسافرین عزیز می توانند بیمه مسافرتی خود را بصورت آنلاین خریداری و از پوششها و خدمات این بیمه نامه بهره مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −    =  91