خدمات آنلاین پست بانک از ۱۲۰ میلیون سفر غیرضروری جلوگیری می کند

رئیس هیات مدیره پست بانک :

پرداخت هر قبض در روستا به معنی جلوگیری از انجام یک سفر است که پست بانک سالیانه با جمع آوری وجوه بیش از 120میلیون قبوض مصرفی در روستاها از 120میلیون سفر غیرضرور به شهرها جلوگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فراهانی رئیس هیات مدیره این بانک درجریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از شعبه امیرالمومنین(ع) زاهدان ضمن بیان مطلب فوق گفت: درحال حاضر 260 دفترخدمات بانکی پست بانک درسطح استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زلزله زده سراوان فعال است و تمامی خدمات نوین بانکی از جمله تسهیلات ارزان قیمت را در راستای آبادانی روستاها ارائه می کند.

وی افزود: هموطنان رضایت خوبی از خدمات پست بانک دارند و یقین دارند که این بانک به دنبال سود و منافع صرف نیست بلکه به دنبال خدمت رسانی و توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در مناطق روستایی است.

رئیس هیات مدیره پست بانک تصریح کرد: جمع آوری منابع سرگردان و اندک روستائیان و بازگرداندن آن به همان مناطق از رسالت های اصلی پست بانک است بطوریکه در آخرین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بیش از 70درصد جوایز آن به روستائیان و مناطق محروم اختصاص یافت.

فراهانی خاطرنشان ساخت: خدمات دفاتر روستائی پست بانک همانند خدمات یک شعبه مجهز است و هم اکنون 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستائی در سطح کشور به ویژه در نقاط دوردست به صورت لحظه ای(Online) خدمات دهی می کند.

وی عنوان کرد: پست بانک یک بانک خدمت رسان است و حضور آن در روستاها یک ضرورت است و درحال حاضر از مجموع حدود 31 هزار روستای کشور تعداد 10 هزار روستا از خدمت آن استفاده می کنند و آمادگی دارد 20 هزار روستای دیگر را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

رئیس هیات مدیره پست بانک اضافه کرد: پست بانک ایران با پرداخت یارانه نقدی بیش از 6/1میلیون سرپرست خانوار توانسته است جایگاه دوم را در میان بانک های کشور به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: پرداخت یارانه در روستاها یکی از دغدغه های مسئولان نظام بود که با واگذاری آن به پست بانک برطرف شد و حتی این کار بزرگ در دنیا به عنوان پروژه ای جهانی و کاری کم نظیر و عملکرد برتر شناخته شده و از سوی سازمان ملل با ارائه لوحی مورد تقدیر قرار گرفت.

 فراهانی در آستانه ولادت با سعادت دخت پیامبر اکرم (ص) ضمن مهم برشمردن ارزش والای زن درجامعه اسلامی و تبریک این ایام خجسته اظهار نمود: تمامی کارکنان پست بانک شعبه امیرالمومنین زاهدان را خانم ها تشکیل داده اند که به بانوان این شهر به صورت ویژه خدمات بانکی ارائه می نماید.

گفتنی است: دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان، بازدید از شعب و دفاترشهری زاهدان، افتتاح پایگاه شبانه روزی 24×7 در زاهدان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و مرکز نظارت و کنترل از راه دور پست بانک استان، برگزاری جلسه هم اندیشی با کارگزاران دفاتر منتخب استان و برگزاری نشست خبری با صدا و سیمای مرکز زاهدان، خبرگزاری ها و مطبوعات محلی از مهمترین برنامه های رئیس هیات مدیره پست بانک و هیات همراه در سفر به این استان بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −  21  =