مشتریان برتر بانک ملت بیمه می شوند

طرح ارائه خدمات ویژه درمان تکمیلی به مشتریان برتر بانک ملت در دو گروه مهان و پذیرندگان از ابتدای سال جاری آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عباس اسلامی مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه ما در این خصوص گفت : طی  هماهنگی های انجام شده با اداره کل توسعه بازار بانک ملت طرح ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به مشتریان برتر بانک ملت  در دو گروه مهان و پذیرندگان از ابتدای امسال آغاز شد .
این طرح توسط شرکت " بیمه ما " و در راستای  نظام بانکداری جامع در بانک ملت اجرا می شود و مشتریان برتر بانک ملت را تحت پوشش بیمه نامه های خود قرار می دهد ، یکی  از انواع این خدمات بیمه ای ارائه بیمه درمان تکمیلی است .

مدیر بیمه های اشخاص شرکت "بیمه ما " در خصوص پوشش های این بیمه نامه و تعهدات شرکت بیمه ما توضیح داد : خلاصه و اهم تعهدات بیمه نامه درمان تکمیلی مشتریان برتر بانک ملت شامل جبران هزینه های دوران بستری در بیمارستان و مراکز جراحی محدود اعم از  درمان طبی ، اعمال جراحی ونیز انواع آنژیوگرافی ، آنژیو پلاستی ، انواع سنگ شکن ، دیسک ستون فقرات ، جراحی قلب ،پیوند کلیه ،پیوند ریه ،پیوند مغز استخوان،انواع سرطان و گامانایف ، مازاد بر سهم بیمه گر اول ( سازمان تأمین اجتماعی، خدمات درمانی کارکنان دولت، خدمات درمانی نیروهای مسلح، بیمه مدارس و یا سایر سازمان ها) حداکثر تا سقف 100 میلیون ریال می شود .

اسلامی همچنین در خصوص مدت زمان پرداخت خسارت اظهار داشت: شرکت "بیمه ما" پس از دریافت اسناد و مدارک حداکثر ظرف مدت 8 روز کاری نسبت به رسیدگی و تسویه هزینه‌های درمانی به حساب بانکی معرفی‌شده از سوی بیمه‌شده اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد : برای مشتریان طرح فوق کارتی مخصوص صادر شده است و چنانچه هر یک از این مشتریان در طول قرارداد احتیاج به بستری در بیمارستان داشته باشند میتوانند با در دست داشتن گواهی پزشک و کارت مخصوص و دریافت معرفی نامه به مراکز طرف قرارداد" بیمه ما" مراجعه کنند .
برای این مشتریان  خدمات بیمه ای دیگری نیز در نظر گرفته شده است که  برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت شرکت "بیمه ما"www.bimehma.ir)  ) مراجعه فرمایند.

عباس اسلامی مدیر بیمه های اشخاص شرکت "بیمه ما "  همچنین در خصوص تعداد بیمه شدگان مشتریان برتر بانک ملت اعلام کرد : تا کنون بیش از 7000نفر از مشتریان برتر در گروه های مهان و پذیرندگان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرارگرفتند و مقرر است تا پایان سال جاری بصورت ماهانه به مشمولین معرفی شده توسط بانک ملت بیمه درمان تکمیلی ارائه گردد .   

مشمولان این طرح میتوانند بسته های حاوی کارت  C.I.Pو بروشور معرفی خدمات بیمه ای را تا بیستم هرماه از شعبه افتتاح کننده حساب خود در بانک ملت دریافت کنند.

گفتنی است مشتریان مهان بانک ملت به مشتریانی اطلاق می شود که طبق نظر بانک ، عملکرد حساب جاری آنها از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است. همچنین پذیرندگان آن دسته از دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک ملت  هستند  که از سطح مطلوبی از تراکنش بانکی برخوردار هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1