مشکل کاربران برای جادادن گوشی‌های بزرگ در جیب‌های کوچک

نسل جدید گوشی‌های هوشمند با اندازه جیب مردم سازگاری ندارد و به عبارت دیگر کاربران برای قرار دادن گوشی خود در جیب‌های‌شان دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس گوشی‌های هوشمند که امروزه به رکن اصلی زندگی روزمره مردم تبدیل شده‌اند، در حال تغییر اندازه هستند و از نظر طول و قطر نسبت به گذشته بسیار بزرگتر شده‌اند و به همین خاطر بیشتر کاربران آمریکایی ترجیح می‌دهند گشت‌وگذارهای اینترنتی خود را روی این دستگاه انجام دهند.

به گزارش فارس به نقل از فاکس‌نیوز، گوشی هوشمند Galaxy S سامسونگ که نخستین بار در سال 2010 وارد بازار جهانی شد نمایشگری با عرض 2.53 اینچ و ارتفاع 4.82 اینچ را در خود جا داده بود اما مدل جدید این محصول که در سال 2013 میلادی معرفی شد عرضش معادل 2.83 اینچ و ارتفاع آن هم معادل 5.5 اینچ بود.

این روند باعث شده است تا "دواگ کونکلین"(Doug Conklyn) مدیر طراحی‌های جهانی مرکز Dockers به این نتیجه برسد که نسل جدید گوشی‌های هوشمند با اندازه جیب مردم سازگاری ندارد و به عبارت دیگر کاربران برای قرار دادن گوشی خود در جیب‌های‌شان دچار مشکل شده‌اند.

کونکلین در این خصوص گفت: «ما به تازگی اندازه جیب مخصوص سکه‌ها را بزرگتر کردیم. این بخش در اصل یک جیب داخل جیب دیگر است که در سمت راست لباس‌ها قرار می‌گیرد. اندازه این جیب پیش‌تر 3 در

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  8