زمزمه دریافت مالیات مشاغل از خریداران سکه+تکذیب وکیلی

در حالی که برخی شهروندان از تماس سازمان مالیاتی برای پرداخت مالیات مشاغل سکه های خریداری شده از بانک کارگشایی خبر می دهند که معاون سازمان مالیاتی گفت: طرحی مبنی بر دریافت مالیات از خریداران سکه بانک کارگشایی در دستور کار ما نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم برخی شهروندان در تماس با خبرگزاری خبر دادند که تماس هایی از سوی سازمان امور مالیاتی با آنها گرفته و به آنها اعلام شده که خرید سکه از بانک کارگشایی به عنوان یک شغل محسوب گردیده و آنها باید علاوه بر مالیات ارزش افزوده، مالیات مشاغل خرید این سکه ها را نیز بپردازند.

خبرنگار تسنیم برای روشن شدن ماجرا با معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی تماس گرفت و خواستار توضیح در این باره شد.

حسین وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به این نکته که برخی اخبار حکایت از دریافت مالیات مشاغل از خریداران سکه بانک کارگشایی دارد، اظهار داشت: این اخبار شایعه است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با رد کلیه اخبار در این خصوص،‌ افزود: فعلاً‌ از سکه و خریداران سکه مالیات گرفته نمی شود و این طرح در دستور کار سازمان امور مالیاتی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  +    =  35