طلبکاری که سارق اینترنتی شد

فتا خبر داد:

درپی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند,مرتضویان با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که کلیه برداشت‌ها به صورت اینترنتی و همچنین خرید کارت شارژ تلفن بوده است,با استعلام‌ها و تحقیقات فنی صورت گرفته متهم از سوی ماموران شناسایی و به مقر پلیس فتا احضار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا سرهنگ مرتضویان دراین‌باره گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

مرتضویان با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که کلیه برداشت‌ها به صورت اینترنتی و همچنین خرید کارت شارژ تلفن بوده، اظهارکرد: با استعلام‌ها و تحقیقات فنی صورت گرفته متهم از سوی ماموران شناسایی و به مقر پلیس فتا احضار شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد اما وی سرانجام پس از روبرو شدن با مستندات به جرم خود اقرار کرد و معترف شد که دوست برادر شاکی است و توسط وی به کارت عابر و رمز آن برای برداشت طلبش دست یافته و پس از برداشت وجه مورد نظر، اقدام به فعال‌سازی رمز دوم و خرید اینترنتی نیز کرده است.

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان هشدار داد: به هیچ عنوان کارت عابربانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتی‌که گمان کردند اطلاعاتشان در اختیار دیگران قرار دارد، نسبت به تغییر آن اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1