استقبال از بانکداری آنلاین گوشی‌های هوشمند در نیوزلند

مطابق با نتایج تحقیقات منتشر شده :

مطابق با نتایج تحقیقات منتشر شده توسط یک کمپانی استرالیاییدارندگان گوشی‌های هوشمندی که از گوشی‌های همراه خود برای انجام تراکنش‌های بانکی آنلاین استفاده می‌کنند در نیوزلند در سال 2012 دو برابر شده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایران کیش مطابق با نتایج تحقیقات منتشر شده توسط یک کمپانی استرالیایی، در حالی‌که 58 درصد دارندگان گوشی‌های هوشمند همچنان از کامپیوتر برای بانکداری آنلاین استفاده می‌کنند، اما استفاده از گوشی‌های هوشمند برای انجام فعالیت‌های بانکداری آنلاین از 8.3 درصد به 16 درصد تا ژانویه 2013 افزایش یافته است.

همین منبع همچنین اعلام کرد که استقبال از بانکداری آنلاین موبایلی با توجه به برند گوشی‌ها متفاوت است. به عنوان مثال از هر سه کاربر گوشی‌ آیفون یک کاربر از بانکداری آنلاین استفاده می‌کند در حالی‌که این رقم برای کاربران گوشی‌های سامسونگ یک به ده است.

تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که برای درک میزان استقبال از گوشی‌های همراه، بنگاه‌های تجاری نیازمند شناخت درصد آشنایی مشتریان با دستگاه‌های مختلف و سطح تقاضای اپلیکیشن‌های موبایلی در سراسر بازارها و صنایع هدف می‌باشند.

منبع: http://www.thepaypers.com

 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  8