رشد استفاده از تلفن همراه در خرید کالا و خدمات

نظرسنجی مستر کارت در منطقه آسیا پاسیفیک:

طی ماه‌های اخیر در منطقه آسیا پاسفیک میزان استفاده از تلفن‌های هوشمند به جای رایانه‌های شخصی برای خریدهای آنلاین افزایش یافته است. نظرسنجی شرکت مستر کارت از 7011 نفر در 14 کشور این منطقه نشان می‌دهد بیش از نصف مصرف‌کنندگان در تایلند و اندونزی برای خرید از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای شاپرک در گزارش مستر کارت آمده است، در اندونزی بیش از نصف پاسخ‌دهندگان به سوا لات نظرسنجی یعنی 5/ 54 درصد آن‌ها اعلام کردند طی سه ماه اخیر برای خرید از تلفن همراه خود استفاده کرده‌اند.

در جایگاه دوم فهرست خریداران چینی با 1/ 54 درصد قرار دارند. در جایگاه سوم نیز تایلندی‌ها با 51 درصد قرار دارند. در سه ماه اخیر بیش از 40 درصد خریدهای آنلاین در هنگ‌کنگ، کره جنوبی و سنگاپور توسط تلفن همراه صورت گرفته است. در انتهای فهرست، اندونزی، استرالیا و فیلیپین به ترتیب با 2/ 18 7/ 18 و 4/ 21 درصد قرار دارند.

در بین کسانی که طی سه ماه اخیر خریدی از طریق تلفن همراه خود نکردند؛ 30 درصد نگرانی‌های امنیتی را علت این امر اعلام کردند. تحلیل‌گران معتقدند دو روند کلی سبب افزایش استفاده از تلفن همراه برای خرید می‌شود: روند نخست افزایش تعداد دارندگان تلفن‌های هوشمند است و روند دوم، افزایش تدابیر امنیتی برای جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات خریداران است که نگرانی مشتریان را کاهش خواهد داد.

نظرسنجی مستر کارت در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال 2012 انجام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −  65  =