تعطیلی ۳.۵ ساعته تمام پرواز‌های فرودگاه‌های تهران در ۲۹ فروردین

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در راستای انجام ایمن رژه هوایی نیروهای مسلح در روز 29 فروردین به مناسبت روز ارتش، در 3 فرودگاه امام خمینی(ره)، مهرآباد و پیام، از ساعت 7:30 الی 11 هیچ پرواز باری و مسافری انجام نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، ابراهیم شوشتری اظهار داشت: هر سال به مناسبت 29 فروردین ماه (روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) مراسمی در محل مرقد حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز طبق روال هر سال، این مراسم روز 29 فروردین (پنج‌شنبه) برگزار و رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح انجام می‌شود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: در این روز از ساعت 7:30 صبح پنج‌شنبه 29 فروردین تا ساعت 11 رژه هوایی نیروهای مسلح است و پروازهای نظامی انجام می‌شود.

شوشتری افزود: طی هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور، مقرر شد در ساعات مذکور 29 فروردین‌‌ماه، در راستای حفظ ایمنی پروازهای مسافری و باری در فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مهرآباد و فرودگاه پیام، هیچ پرواز مسافری و باری انجام نشود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: با صدور اطلاعیه هوانوردی به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در این ساعت تمامی پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود تا رژه هوایی پروازهای نیروهای مسلح انجام شود.

وی تأکید کرد: تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور یادآور شد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از حضور در فرودگاه برای پروازهای داخلی با شماره تلفن 199 و برای پروازهای خارجی با شماره تلفن 09633 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  54