اینترنت؛ اولویت نخست جوانان در دنیای گوشی‌های هوشمند

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد برای 25 درصد افرادی که بین سنین 12 تا 17 سال به‌سر می‌برند، دسترسی به اینترنت از طریق تلفن‌ همراه معمولی یا گوشی هوشمند اولویت اول محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جوانان آمریکایی مانند جوانان در دیگر نقاط جهان علاقه فراوانی به تلفن‌همراه دارند و این طور که نتایج حاصل از مطالعات جدید نشان می‌دهد، از میزان تمایل آن‌ها به استفاده از گوشی هوشمند و قابلیت‌های آن کاسته نشده و رو به افزایش است.

به گزارش فارس به نقل از ریدرایت، مرکز تحقیقاتی Pew Research در آخرین بررسی خود به این نتیجه رسیده است که 37 درصد جوانان آمریکایی گوشی هوشمند دارند.

این مرکز بر اساس نتایج مطالعات خود اعلام کرد که برای 25 درصد آن‌هایی که بین سنین 12 تا 17 سالگی به‌سر می‌برند، دسترسی به اینترنت از طریق تلفن‌ همراه معمولی یا گوشی هوشمند اولویت اول محسوب می‌شود.

در بین آن دسته از جوانانی که گوشی هوشمند دارند 50 درصد اعلام کردند اولین کاری که با دستگاه موبایلی خود می‌کنند ورود به اینترنت است و این قابلیت را برای خود در اولویت می‌دانند. همچنین گفته شد که دختران بیش از پسرها در جریان اتصال به اینترنت از طریق گوشی هوشمند پیشگام هستند.

کارشناسان مرکز Pew بر این باورند که افزایش علاقه‌مندی جوانان به گوشی هوشمند و به‌طور موازی افزایش تمایل آنها به استفاده از اینترنت باعث ایجاد اثرات فراوان بر کار، خرید،‌ تفریح و حتی صنعت رایانه‌های شخصی شده است.

طبق آمارهای موجود، در حالی که طی سال 2011 میلادی تنها 23 درصد جوانان 12 تا 17 ساله آمریکایی گوشی هوشمند داشتند این رقم هم‌اکنون به 37 درصد رسیده است.

همچنین گفته می‌شود که در حال حاضر 23 درصد جوانان آمریکایی رایانه لوحی دارند و هیچ گروه سنی در آمریکا به اندازه جوانان وارد اینترنت نمی‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −    =  81