کاهش ۹۸ درصدی سود HTC در نخستین فصل ۲۰۱۳

شرکت HTC در فصل نخست سال جاری میلادی تنها 2.8 میلیون دلار سود کسب کرده که این رقم نسبت به درآمدهای شرکت یاد شده در مدت مشابه سال قبل 98 درصد کمتر بود.

شرکت HTC از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان گزارش اولیه مربوط به وضعیت مالی خود در فصل نخست سال جاری میلادی را منتشر کرد که البته اعداد و ارقام منتشر شده در آن چندان رضایتبخش نبود.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این شرکت که در نیمه دوم سال گذشته موفق رونق بازار خود نشد، به گوشی هوشمند جدید خود یعنی One بسیار امیدوار بود تا به کمک آن بتواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. اما مشکلات کارخانه‌ای پیش‌آمده مانع عرضه گسترده این محصول شد و در مرحله نخست فقط ساکنان سه کشور گوشی هوشمند One را در اختیار گرفتند.

این مسایل باعث شد تا شرکت HTC در فصل نخست سال جاری میلادی تنها 2.8 میلیون دلار سود کسب کند که این رقم نسبت به درآمدهای شرکت یاد شده در مدت مشابه سال قبل 98 درصد کمتر بود. به هر حال باید گفت که کسب درآمد حداقل بهتر از ضرر مالی محسوب می‌شود.

در سه ماهه نخست 2013 شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه HTC درمجموع 1.4 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که این رقم نسبت به درآمد مدت مشابه سال قبل از آن 37 درصد کمتر بود. در فصل نخست سال 2012 این شرکت موفق به کسب سود خالص 470 میلیون دلاری شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  1