مردم کره جنوبی بیش از همه دنیا گوشی هوشمند خود را به‌روز می‌کنند

67.8 درصد مردم کره جنوبی که گوشی هوشمند دارند سال گذشته این دستگاه را برای خود عوض کرده‌اند.

بیش از دوسوم مردم کره جنوبی که صاحب گوشی هوشمند هستند، سال گذشته این دستگاه را برای خود عوض کردند و این طور که گفته می‌شود، مردم این کشور بیش از دیگر نقاط جهان تمایل به عوض کردن و به‌روز کردن گوشی هوشمند خود دارند.

به گزارش فارس به نقل از یونهاپ‌نیوز، این طور که آمارهای منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics نشان می‌دهد، 67.8 درصد مردم کره جنوبی که گوشی هوشمند دارند سال گذشته این دستگاه را برای خود عوض کرده‌اند.

در این لیست مردم کشور شیلی در رتبه دوم قرار گرفته‌اند. این طور که گفته شده است، ‌55.5 درصد کسانی که در کشور شیلی گوشی هوشمند دارند طی سال گذشته این دستگاه را به‌روز کرده و آن را تغییر داده‌اند.

رتبه سوم این لیست با 55.2 درصد به مردم آمریکا اختصاص  دارد و در رتبه چهارم هم مردم کشور اروگوئه با 53.6 درصد قرار گرفته‌اند. این طور که گفته می‌شود، بنگلادشی‌ها با 8.4 درصد رتبه آخر این لیست را از آن خود کرده‌اند.

مرکز تحقیقاتی یاد شده بر این باور است که آمار مربوط به کره جنوبی تا پایان سال جاری میلادی به 70 درصد افزایش می‌یابد. البته گفته شده است که این رقم به دلیل بازار اشباع شده کره جنوبی در سال 2017 میلادی به 62.9 درصد کاهش خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  3  =