استقبال گسترده مشتریان از خدمت اینترنت بانک همراه اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای ارزش‌آفرینی برای مشتریان خود، اقدام به راه‌اندازی اینترنت بانک همراه نموده، که این خدمت مورد استقبال گسترده مشتریان این بانک در سراسر کشور قرار گرفته است.

 استفاده از این خدمت مدرن بانک اقتصادنوین نیاز به نصب نرم‌افزار جدید بر روی تلفن همراه ندارد و تنها با فراخوانی یک صفحه وب از طریق آدرس اینترنتی (https://modern.enbank.net/ibmob) قابل دسترس است. این خدمت انجام امور بانکی را از طریق اینترنت بر روی تلفن همراه فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق این سرویس، خدمات متنوع بانکی دریافت نمایند.

این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت اتوماتیک اندازه صفحات آن متناسب با سایز صفحه گوشی‌های همراه و یا تبلت‌ها تنظیم ‌می‌گردد. صرفه‌جویی در وقت و هزینه، انجام امور بانکی در هر ساعت از شبانه‌روز، عدم جابجایی وجه نقد، تطبیق‌پذیری کامل با انواع گوشی‌ها و تبلت‌های پشتیبانی کننده‌ی اتصال GPRS, Wifi و سرعت بسیار بالای ارائه خدمات در بستر مخابراتی با پهنای باند کم از جمله مزایای استفاده از اینترنت بانک همراه اقتصادنوین است. این امکانات کنار هم جذابیت و تجربه اینترنت‌ بانک را روی گوشی تلفن همراه برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

مشتریانی که دارای سرویس اینترنت بانک می‌باشند قادر خواهند بود برای ورود به اینترنت بانک همراه از نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خویش استفاده نمایند و با استفاده از این سرویس از تمامی خدمات اینترنتبانک بر روی تلفن همراه و یا تبلت بهره‌مند گردند.

همچنین علاقه‌مندانی که تاکنون جهت دریافت سرویس اینترنت بانک اقدام ننموده‌اند، می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور درخواست فعال کردن اینترنت بانک همراه خود را ارائه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  17  =  18