رونمایی از سرویس مدیریت شده پول همراه ویزا/PCI راهنمای POS موبایلی برای پذیرندگان را منتشر کرد

چند خبر بین المللی:

Ingenico ازهمکاری خود با کمپانی مایکروسافت خبر داد./انجمن استانداردهای امنیت صنعت پرداخت کارتی راهنمای امنیتی پذیرش پرداخت موبایلی PCI را منتشر کرده است./PayPal ، از ورژن اروپایی سرویس پرداخت‌های موبایلی خود برای پذیرندگان خرد رونمایی کرد./ ویزا از سرویس مدیریت شده پول همراه خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در زیر مشروح چند خبر حوزه پرداخت در کشورها و قاره های دیگر دنیا را به نقل از تارنمای ایران کیش بخوانید.

همکاری Ingenico با مایکروسافت
Ingenico ، تامین‌کننده پیشرو سولوشن‌های پرداخت، ازهمکاری خود با کمپانی مایکروسافت خبر داد.

این دو کمپانی در نظر دارند تا دستگاه‌های تجاری سازگار با پلت فرم ویندوز 8 نسخه Embedded را به بازار عرضه کنند. Ingenico به‌عنوان عرضه کننده جهانی سولوشن‌های پرداخت، با سایر سازندگان مهم دستگاه‌های تجاری که در راستای چنین اقدامات نوآورانه‌ای با مایکروسافت همکاری دارند نیز مشارکت می‌کند.  (www.Ingenico.com)

راهنمای POS موبایلی برای پذیرندگان
انجمن استانداردهای امنیت صنعت پرداخت کارتی (PCI) اعلام کرد که راهنمای امنیتی پذیرش پرداخت موبایلی PCI را برای پذیرندگان منتشر کرده است.

راهنمای PCI سعی دارد با ایجاد درکی جامع نسبت به ریسک‌های موجود برای پذیرندگان به آن‌ها کمک کند که با همراهی تامین‌کنندگان و توسعه‌دهندگان نرم افزارها، سولوشن‌های پرداخت امن برای شکوفایی هر چه بهتر تجارت موبایلی پیاده‌سازی کنند. این راهنما در راستای نسخه‌های راهنمایی است که انجمن PCI در سپتامبر 2012 برای توسعه‌دهندگان نرم افزارها و تامین‌کنندگان جهت طراحی کنترل‌های امنیتی مناسب منتشر کرده است تا سولوشن‌های پذیرش پرداخت موبایلی امن برای پذیرندگان فراهم کنند.(www.paymentsnews.com)

 PayPal Here؛ ورژن اروپایی سرویس پرداخت‌های موبایلی PayPal

PayPal ، از ورژن اروپایی سرویس پرداخت‌های موبایلی خود با نام PayPal Here برای پذیرندگان خرد رونمایی کرد.

این دستگاه با اندازه تقریبی گوشی‌های هوشمند، امکان پذیرش کارت‌های اعتباری و نقدی را برای پذیرندگان خرد تحت یک سیستم شناخته شده در اروپا فراهم می‌کند. این گجت به برنامه کاربردی جدید PayPal متصل می‌شود که پذیرندگان می‌توانند آن را روی گوشی‌های آیفون اپل و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل آندروید اجرا کنند. سرویس جدید اولین بار در انگلیس و به‌تدریج در سایر کشورهای اروپایی رونمایی خواهد شد.(www.thepaypers.com)

ezeClick؛ سولوشن جدید پرداخت AmEx

 American Express  از سولوشن جدیدی به‌ نام «ezeClick» رونمایی کرد که به اعضای کارت اعتباری AmEx اجازه می‌دهد بدون همراه داشتن کارت خود پرداخت‌های اینترنتی انجام دهند.

اعضای کارت اعتباری AmEx تنها با یک‌بار ثبت‌نام و ایجاد ID کاربری می‌توانند به‌صورت آنلاین پرداخت‌های خود را انجام دهند. این نام کاربری به‌همراه یک پسورد یک‌بارمصرف تمام چیزی است که کاربر برای انجام تراکنش‌های اینترنتی نیاز دارد. هر نام کاربری می‌تواند برای محصولات متنوع AmEx تنظیم شود یا هر کاربر می‌تواند چندین ID کاربری برای محصولات متنوع داشته باشد. این سرویس به دارندگان کارت AmEx امکان می‌دهد که اطلاعات مشتریان مانند شماره کارت، تاریخ انقضا، شماره چهار رقمی کارت و کدپستی را در کیف مجازی ezeClick برای تراکنش‌های آتی خود ذخیره کنند.(www.thepaypers.com)

 رونمایی از سرویس مدیریت شده پول همراه Visa

 Visa  پلت‌فرم پول همراه خود را رونمایی کرد. این سرویس به موسسات مالی و اپراتورهای تلفن‌ همراه امکان می‌دهد که خدمات مالی همراه را برای مشتریان خود فراهم کنند.

پلت فرم جدید Visa را قادر می‌سازد تا تمام جنبه‌های برنامه پول همراه را از طراحی واسط کاربری تا ثبت‌نام مشتری، پردازش، تایید و تسویه تراکنش مدیریت و میزبانی کند.

این برنامه اولین بار در هندوستان و راندا پیاده‌سازی شده است. مشترکین Aircel، تامین کننده خدمات همراه GSM در هند، به یک حساب مالی متصل به شماره تلفن‌های همراه خود دسترسی دارند. مشتریان با استفاده از این سرویس می‌توانند تراکنش های برداشت و پرداخت را در جایگاه‌های تعیین شده انجام، قبوض خود را پرداخت، وجوه را منتقل و بلیط قطار تهیه کنند.

 

رونق استفاده از کارت‌های پرداخت الکترونیک در انگلیس

 

در ده سال اخیر، تعداد مشتریان انگلیسی که با استفاده از کارت‌های نقدی پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند چهارصد درصد افزایش یافته است.

مطابق با تحقیقات منتشر شده توسط انجمن پرداخت‌، از آن جایی‌که اکثر مشتریان در انگلیس به‌جای پرداخت پول نقد، از طریق اینترنت اکثر آیتم‌های مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند، رشد چشمگیری در خرید آنلاین به‌وجود آمده است. «Adrian Kamellard» سخنگوی انجمن پرداخت‌ها اعلام کرد که تغییر رفتار و عادت پرداخت‌ها در مردم انگلیس هزینه تراکنش‌های کارت پرداخت را به‌شدت کاهش داده است. وی همچنین پیش‌بینی کرد که در دهه آتی، پرداخت‌های موبایلی مهم‌ترین شیوه پرداخت خواهند بود.

Adrian Kamellard خاطر نشان کرد که گوشی‌های دارای تکنولوژی NFC امکان پرداخت‌های غیرتماسی را از طریق کیوسک‌های سازگار با NFC در سراسر انگلیس فراهم کرده است. همچنین اتصال کامپیوترها به تکنولوژی NFC امکان پرداخت با استفاده از این تکنولوژی را به‌جای ورود اطلاعات به کامپیوتر ایجاد خواهد کرد.

www.thepaypers.com

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄  32  =