۲۰ کشته در تصادفات روز گذشته جاده‌های کشور

معاون عملیات پلیس راه کشور در تشریح مهم‌ترین حوادث رانندگی در جاده‌های کشور از مرگ سه تن و جراحت چهار تن دیگر در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس و سواری پراید با یکدیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 21:45 روز گذشته، برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس و سواری پراید در کیلومتر 100 محور چارک پارسیان سبب مرگ سه تن و جراحت چهار تن دیگر شد.

 

به گفته وی، علت این حادثه، انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام شده است.

 

معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 15 محور فرعی روستای «افچنگ» در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در پی این حادثه که در ساعت 20:25 روز چهارشنبه رخ داده است، دو تن کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

 

اسفندیاری در خصوص علت این حادثه نیز به ایسنا گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب پراید اعلام کردند.

 

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با سواری پیکان در کیلومتر 49 محور طبس ده‌ محمد در استان یزد، اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه که روز گذشته در ساعت 17:40 به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی از جانب راننده پژو پارس رخ داده است، پنج تن مجروح شدند.

 

 

واژگونی مرگبار پژو

 

معاون عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 25 محور فرعی آب‌پری در استان مازندران نیز گفت: در پی وقوع این حادثه که به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو 405 در ساعت 18:10 روز گذشته رخ داد، متاسفانه سه تن جان خود را از دست داده و سه تن دیگر مجروح شدند.

 

 

تصادف مرگبار پژو و نیسان، شش کشته بر جای گذاشت

 

اسفندیاری همچنین از وقوع تصادف مرگبار در ساعت 6:30 روز گذشته در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در جریان این حادثه که در پی برخورد یک دستگاه سواری 405 و نیسان پاترول در کیلومتر 27 محور خواف تایباد رخ داد، شش تن کشته شدند و یک تن نیز مجروح شد.

 

وی درباره علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت: انحراف به چپ از جانب راننده نیسان پاترول، علت این حادثه بوده است.

 

معاون عملیات پلیس راه کشور در ادامه از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پژو پارس و وانت نیسان با یکدیگر در کیلومتر 25 محور فرعی خرامه در استان فارس خبر داد و گفت: این حادثه سبب مرگ شش تن و جراحت دو تن دیگر شد.

 

اسفندیاری با بیان اینکه این حادثه در ساعت 1:25 بامداد روز چهارشنبه رخ داده است، گفت: کارشناسان پلیس راه، علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده وانت نیسان اعلام کردند.

 

وی همچنین در خصوص مهم‌ترین علت تصادفات در جاده‌های کشور در 24 ساعت گذشته نیز گفت: در 24 ساعت گذشته، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم، انحراف به چپ و خستگی و خواب‌آلودگی راننده، به ترتیب 32، 21، 15، 16 و 3 درصد از سهم کل تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند که از این میان 34 درصد تصادفات منجر به واژگونی خودروها شده و 9 درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابران پیاده بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  9  =