تمهیدات بانک صادرات ایران برای ۳۰ اسفند

بانک صادرات ایران در راستای جلب رضایت مشتریان و رفاه بیشتر هموطنان تعداد 599 شعبه را به عنوان شعب کشیک اعلام و این شعب در روز 30 اسفند ماه سال 1391آماده ارایه خدمات هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک با هدف جلب رضایت و رفاه بیشتر هموطنان در روز چهارشنبه مورخ 30 اسفند سال 91 تعدا 599 شعبه خود را در سراسر کشور آماده ارایه خدمات نموده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته این شعب از ساعت 15/7 الی 15/11 نسبت به ارایه خدمات به مشتریان اقدام می‌نمایند که لیست شعب کشیک در وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir درج شده و است.

همچنین شعب کشیک این بانک آمادگی دارند تا روز 29 اسفندماه از ساعت 9 الی 12 به مشتریان گرامی خدمات بانکی ارایه نمایند.

شایان ذکر است این بانک به منظور  ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان خود آمادگی دارد تا علاوه بر ارایه خدمات از طریق شعب کشیک و ابزارهای الکترونیکی همچون: بانکداری اینترنتی، تلفن بانک، همراه بانک و… از طریق 3850 دستگاه خودپرداز و 385 هزار دستگاه پایانه فروش  خدمات مالی متنوعی را به مشتریان و هموطنان ارائه نماید.

همچنین این بانک آمادگی دارد تا در روزهای آغازین سال 92 از طریق 358 شعبه در سراسر کشور در روز یکشنبه 4 فروردین ماه سال 92، از ساعت 9 الی 12 نسبت به ارایه خدمات مالی و بانکی به هموطنان اقدام نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =