سامسونگ بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در بزرگترین بازار تلفن‌همراه

سامسونگ در بزرگترین بازار تلفن‌همراه جهان یعنی چین به بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics بر پایه آخرین بررسی خود تایید کرد که سامسونگ در بزرگترین بازار تلفن‌همراه جهان یعنی چین به بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

به گزارش فارس به نقل از فوربز ، این مرکز تحقیقاتی در گزارش جدید خود توضیح داد که شرکت سامسونگ در سال 2012 میلادی تنها چهار سال پس از ورود به چین برای نخستین بار عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در این کشور را به خود اختصاص داده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد سامسونگ میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود در چین را طی یک سال گذشته سه‌ برابر کرده و در پایان موفق شده است طی سال 2012 میلادی درمجموع 30.06 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در کشور چین بفروشد که این رقم از 10.9 میلیون گوشی هوشمند کره‌ای سامسونگ که در سال 2011 در این کشور فروخته شده بود بسیار بیشتر است.

این طور که بررسی‌های مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics نشان داده است، سامسونگ هم‌اکنون 7/17 درصد بازار گوشی‌های هوشمند چین را در اختیار دارد.

با توجه به اینکه چین بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و سریعترین رشد در این زمینه را از آن خود کرده است، موفقیت سامسونگ در این زمینه می‌تواند یک اتفاق بزرگ برای این شرکت کره‌ای محسوب شود.

لازم به ذکر است طی فصل پایانی سال 2012 میلادی میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در کشور چین با رشد 75 درصدی همراه بوده که این رقم رکوردی تازه را در این زمینه برجا گذاشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  27