آغاز فروش اوراق مشارکت در بانک صادرات

بانک صادرات ایران در راستای اجرای طرح های توسعه منابع آب استان زنجان، فروش مبلغ 900 میلیارد ریال اوراق مشارکت شرکت آب منطقه­ای زنجان را از تاریخ 22 اسفند ماه سالجاری در شعب منتخب خود درسرپرستی های استان تهران، زنجان و شعبه مستقل 3046 آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی، کمک به طرح های آبیاری و زهکشی و توسعه منابع آب استان زنجان در نظر دارد مبلغ 900 میلیارد ریال اوراق مشارکت آب منطقه ای زنجان را از روز سه شنبه 22 اسفند ماه به مدت 4 روز کاری تا پایان روز 26 اسفند ماه به فروش برساند .

شایان ذکر است این اوراق 4 ساله با نرخ سود علی الحساب سالانه 20 درصد و معاف از مالیات، مقاطع پرداخت سودهای علی الحساب هر سه ماه یکبار می باشد. همچنین این اوراق قابلیت معامله در بورس اوراق بهادار را دارا بوده و دولت جمهوری اسلامی ایران بازپرداخت اصل و سود این اوراق را در سررسید تضمین نموده است.

هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شعب منتخب عرضه کننده اوراق مشارکت می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی: www.bsi.ir مراجعه و یا با شماره 09602 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  ⁄    =  11