ظرفیت‌های بانکداری اسلامی، باید بیشتر مورد توجه باشد

مدیرعامل بانک گردشگری گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارهای مفید و بسیار بالایی که در بانکداری اسلامی وجود دارد، می‌تواند در پیشبرد اهداف کلان اقتصاد کشور در افق چشم‌انداز 1404 مفید و موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ناصر سالار اظهار داشت: در کشور ما بانک‌ها در کنار فعالیت به عنوان یک بنگاه اقتصادی، خدمت‌رسانی به مردم و مشتری‌مداری را یک اولویت مهم برای خود تلقی می‌کنند و تحقق این آرمان در سایه نظام بانکداری اسلامی و بدون ربا به بهترین شکل امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه الگوی بانکداری اسلامی تنها محدود به کشورهای مسلمان نیست، اظهار کرد: بانکداری اسلامی در حال حاضر افزون بر کشورهای اسلامی، در برخی کشورهای اروپایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان خود را نیز دارا است و روز به‌روز نیز بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود.

این عضو هیات مدیره بانک گردشگری خاطرنشان کرد: همان‌گونه که تولد بانک‌های خصوصی در سال‌های اخیر موجبات ایجاد فصل نوینی در بانکداری ایران را فراهم کرد و این اتفاق به واسطه هدایت، نظارت و اعتماد بانک مرکزی جمهوری اسلامی توانسته به عنوان یک نقطه قوت و یک موفقیت در اقتصاد ایران خود را بشناساند، توجه بیشتر و الگو قرار گرفتن بیش از پیش بانکداری اسلامی نیز می‌تواند یک نقطه عطف در بانکداری کشور باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  1  =