بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۳ با شارژر بی‌سیم

هر دو شرکت سامسونگ و اپل در گوشی‌های هوشمند جدیدی که سال 2013 روانه بازار می‌کنند، شارژر بی‌سیم را نیز به دست کاربران خواهند رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس پایگاه خبری تایوانی DigiTimes در گزارشی جدید به نقل یک منبع آگاه توضیح داد که هر دو شرکت سامسونگ و اپل در گوشی‌های هوشمند جدیدی که سال 2013 روانه بازار می‌کنند، شارژر بی‌سیم را نیز به دست کاربران خواهند رساند.

به گزارش فارس به نقل از اپل‌اینسایدر، در این گزارش آمده است: «اپل تمایل زیادی دارد تا شارژر بی‌سیمی که داخل شرکت خود طراحی کرده است را به نسل جدید محصول‌هایش بیفزاید اما با این وجود هنوز به درستی مشخص نیست مدل آتی گوشی هوشمند آیفون با شارژر بی‌سیم به دست کاربران خواهد رسید و یا شارژر معمولی برای آن در نظر گرفته خواهد شد».

اما جزئیات بهترین گوشی هوشمند تولید شده در شرکت سامسونگ موسوم به Galaxy S IV دقیق‌تر است و گفته می‌شود که برای این محصول شارژر بی‌سیم مجهز به فناوری Qi در نظر گرفته شده است بر اساس استاندارد "کنسرسیوم انرژی بی‌سیم" فعالیت می‌کند.

البته گفته می‌شود کاربران برای استفاده از چنین شارژی باید یک کاور محافظ مخصوص و دستگاه شارژر مجزا را برای گوشی خود خریداری کنند.

کارشناسان بر این باورند که فناوری Qi سامسونگ می‌تواند باعث گسترش همه‌جانبه شارژرهای بی‌سیم در دنیای تلفن‌های همراه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  1