سود سهامداران شرکت سرمایه گذاری غدیر پرداخت شد

سود نقدی سهامداران اشخاص حقیقی شرکت سرمایه گذاری غدیر، توسط شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک براساس توافق به عمل آمده بین این بانک و  شرکت سرمایه گذاری غدیر، سود نقدی سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ 12 اسفند ماه سال‌جاری از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران قابل پرداخت می‌باشد. دراین رابطه سهامداران شرکت یاد شده می‌توانند با ارایه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه و برگه سهام شرکت به شعب این بانک مراجعه و سود متعلقه خود را دریافت نمایند و یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

جهت مشاهده روند قیمت سهام شرکت غدیر اینجا کلیک کنید

شایان ذکراست که بانک صادرات ایران صرفاً عامل پرداخت سود مذکور بوده و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن های 88787163-88787164 امور سهام شرکت یاد شده تماس بگیرند.

گفتنی است این بانک با برخورداری از 3 هزار شعبه دراقصی نقاط کشور، افتتاح 48 میلیون حساب سپهری برای هموطنان، نصب و راه اندازی 383 هزار دستگاه پایانه فروش و نصب 3 هزار و 838 دستگاه خودپرداز سهم بسزای در توسعه و آبادانی کشور شود.

سوالات متداول

 

 

برای دریافت سود سهم سالانه خود چگونه عمل نمائیم؟

پرداخت سود سهامداران در رعایت مفاد ماده 240 اصلاحیه قانون تجارت ( ظرف 8 ماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود) و حسب ضوابط سازمان بورس و اوراق بهادار صورت می پذیرد. معهذا، طبق روال جاری سود سهامداران حقیقی حداکثر 72 ساعت بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و از طریق یکی از بانکهای داخل کشور با ارائه اصل کارت ملی قابل وصول و دریافت می باشد.

چگونه از وضعیت خرید و فروش و مطالبات سهام خود در شرکت مطلع شویم؟

شما مـی توانید با مراجعه به آدرس سایت شرکت www.Ghadir-group.com سامانه امور سهام، ضمن تکمیل اطلاعات سهامداری خود از کلیه اطلاعات مربوط به سهام خود مطلع شوید.

چگونه برگ اوراق سهام خود را دریافت نمائیم؟

هریک از سهامداران متقاضی دریافت برگ اوراق سهام متعلق به خود می توانند با مراجعه حضوری به محل دفتر مرکزی شرکت (تماس با ما ) اقدام نمایند.
آدرس:  ميرداماد غربي، بين خيابان وليعصر و آفريقا ، پلاك 347

تلفن: 88787165     88787163    

انتقال دارایی سهام و حقوق قانونی سهامداران متوفی را چگونه پیگیری نمائیم؟

طی عملیات انتقال قهری سهام، سهام متوفی، براساس گواهـی حصر وراثت ، به وراث وی انتقال می یابد و "گواهینامه های نقل و انتقال سهام" وراث چاپ می شود.

مدارک لازم:.

    – اصل برگه انحصار وراثت و تصویر آن

    – اصل شناسنامه تمام وراث و تصاویر آن

    – اصل برگه واریز مالیات بر ارث و تصویر آن

    – اصل گواهی فوت متوفی و تصویر آن.

    — اصل گواهینامه نقل و انتقال سهام متوفی و تصویر آن.

    – اصل وکالتنامه و تصویر آن ( درصورتی که وراث یکی از ورثه را به عنوان وکیل انتخاب کرده باشند) نماینده وراث می تواند به همراه مدارک فوق به شرکتهای بورسی (که متوفی در آن ها صاحب سهام بوده است .

وراث می توانند ابتدا از شرکت" سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه" تقاضای صدور وضعیت دارایی متوفی را بنمایند تا از دارایی وی اطمینان حاصل کنند) مراجعه نمایند. ضمن بررسی مدارک توسط شرکت بورسی، سهم الارث هریک از وراث طبق برگه انحصار وراثت محاسبه می شود و در فرم های خاصی برای شرکت "سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه" ارسال می گردد. در واحد انتقالات و اصلاحات شرکت "سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه" صحت تعداد سهام تعلق گرفته به هر وراث طبق برگه حصر وراثت بررسی و درصورت تایید عملیات انتقال سهام برای هریک از وراث در امور خدمات رایانه ای صورت می گیرد و گواهینامه نقل و انتقال سهام خود را دریافت می کنند.

تذکر1: اگر وراث یکی از ورثه را به عنوان وکیل خود در این امر معرفی کرده باشند، سهام متوفی بین وراث تقسیم نمی شود و تمام سهام به وکیل انتقال می یابد.

تذکر 2: وکیل قانونی وراث، جهت تایید وکالتنامه ، باید ظرف 10 روز از تسلیم تقاضای تقسیم ارث، به همراه اصل وکالتنامه و مدارک شناسایی معتبر به واحد انتقالات و اصلاحات شرکت " سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه" مراجعه کند. درغیر اینصورت، سهام مطابق حکم انحصار وراثت بین وراث تقسیم می گردد.

تذکر3: اگر وکیل وراث ساکن یکی از شهرها غیر از تهران باشد،می تواند جهت تایید وکالتنامه به اداره حقوقی بورسهای منطقه ای مستقر در مناطق 21 گانه مراجعه کند.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  4