سفر کارت ملی، توسط بانک سامان صادر می شود

قراردادی فیمابین بانک سامان و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و شرکت سفر کارت، در سالن دفتر مدیریت عامل بانک سامان، در تاریخ19دی88، با حضور مدیران ارشد بانک سامان و مدیران ارشد شرکت ایرانگردی و جهانگردی، مدیر امور شعب و معاون وی و مدیر امور روابط عمومی و بازاریابی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس این قرارداد، به زودی سفر کارت ملی توسط بانک سامان نیز همچون بخش دولتی، صادر خواهد شد که در مراکز رفاهی و سیاحتی، با تخفیف ویژه و در کل هتل های طرف قرارداد سازمان ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بن کارت قابلیت استفاده دارد.
به موجب این قرارداد، کارت سفر کارت ملی در اصل تسهیلاتی است که شرکت ها به کارکنانشان ارائه می دهند تا وجهی که به طور مشخص برای هزینه در بخش سفر در نظر گرفته شده، دقیقاً به همین کار اختصاص یابد و هدف اصلی این کارت، تصمیم گیری هوشمندانه برای سفر و ایران شناسی بیشتر و همچنین ترویج فرهنگ سفر می باشد.
بر این اساس، تا کنون 3.000دستگاه های پایانه فروش خاص این نوع کارت ها در هتل ها، آژانس ها، فروشگاه های صنایع دستی، رستوران های بین راه، مراکز ورزشی-تفریحی و… نصب شده که افراد با سایر کارت های عضو شبکه شتاب نیز می توانند از خدمات این پایانه های فروش بهره مند گردند.
در ضمن، این نوع کارت ها فقط بر روی دستگاه های پایانه فروش خاص سفرکارت ملی کارایی دارد و بر روی دستگاه های خودپراز غیر قابل استفاده است.
قابل توجه آنکه، بانک سامان به عنوان بازوی اجرایی تولید کارت سفرکارت ملی و توزیع دستگاه های پایانه فروشگاهی(pos) و سازمان میراث فرهنگی، مدیر پروژه و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردای و جهانگردی و سفر کارت هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  4