پیش‌بینی افزایشی کیتکو درباره قیمت طلا در هفته جاری

در نظرسنجی کیتکو، از 26 نفر شرکت کننده، 12 نفر افزایش قیمت، 4 نفر کاهش قیمت ها و 10 نفر عدم تغییر را محتمل دانسته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصاد آنلاین، برای دومین هفته متوالی، نظرات راجع به سمت و سوی قیمت های طلا برای هفته آتی جهت خاصی را نشان نمی دهد.

آنهایی که قیمت های صعودی طلا را در هفته آینده محتمل دانسته اند، بر حمایت ها از بازار تاکید کرده اند. در همین زمینه آدریان، از فعالان بازار، معتفد است که بازار در حال درک این موضوع است که سیاست های سهل گیرانه پولی در غالب کشورها ادامه خواهد یافت و این برای طلا مثبت است.

برخی دیگر نیز معتقدند که محدوده حمایتی زیرین طلا هم اکنون 1650 دلار است و طلا از این مقدار پایین تر نخواهد رفت. آنها عنوان می کنند که طلا می تواند 1700 دلار را هم تجربه کند اما هیچ یک از آنها انتظار چنین رکوردی را برای هفته آینده ندارند.

هم چنین آنهایی که فکر می کنند طلا ثابت خواهد بود می گویند "طلا امکان و پتانسیل یک افزایش شدید را در خود دارد ولی فعلا این امر به تاخیر افتاده است. تقاضای طلا به دلیل کاهش نگاه بدبینانه به آینده اقتصادها کاهش یافته و تورم دیگر یک امر حاد نیست. گزارش های بازار کار عادی شده اند و نشانه های متناقض از یک بهبود اقتصادی می دهند. بازار مسکن نیز تقویت شده است اما بحث های مربوط به مخارج دولت همچنان ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3