فتح‌نژاد از بیمه دی رفت

کیوان پارسیان: دقیقا 19 ماه پس از روزی که فرامرز فتح‌نژاد به عنوان مدیرعامل بیمه دی برگزیده شده بود، حاشیه‌های بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی باعث کناره‌گیری او از این پست شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بیمه دی از فیش حقوقی هر بازنشسته و مستمری‌بگبر تامین اجتماعی 10 هزار و 450 تومان برای ارائه‌ی خدمات تکمیلی درمان سهم می‌برد اما گویا این رقم کارشناسی یا به قول بیمه‌ای‌ها اکچوئری نشده بود و ارائه‌ی خدمات به بازنشستگان را با اختلال مواجه کرد. 

بیمه توسعه رقیب جدی بیمه دی در مناقصه‌ی ظاهرا پرمنفعت و در اصل پردردسر بیمه تکمیل درمان بازنشستگان تامین اجتماعی بود و پس از برنده شدن بیمه دی در مناقصه، قدرت‌الله اسدی ـ مدیرعامل بیمه توسعه ـ در مصاحبه‌ای تاکید کرد نرخ ارائه‌شده از سوی بیمه دی یک نرخ‌شکنی آشکار بوده و پیش‌بینی کرد که بیمه دی از پس ارائهی خدمات برنخواهد آمد. این مصاحبه البته با واکنش مسئولان بیمه دی روبرو شد. 

حالا یک سال از زمان قرارداد بیمه دی برای ارائه بیمه تکمیلی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نگذشته اما خدمات نامناسب بیمه دی و به خصوص لغو یک‌طرفه‌ی قرارد از سوی چند بیمارستان خصوصی تهران کار را به برکناری مدیرعامل بیمه دی کشاند. 

فرامرز فتح نژاد که دکترای ریاضیات کاربردی، گرایش نظریه شبکه خود را از دانشگاه ایالتی ممفیس آمریکا اخذ کرده، پیش از این مشاور رییس‌کل و مدیر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی، تحلیل‌گر و محاسبه اکچواری شرکت بیمه "استیت فارم" آمریکا، رییس هیات‌مدیره شرکت مدیریت IT سازمان بورس تهران، رییس کارگروه تدوین سند چشم‌انداز "کاربرد ICT در صنعت بیمه" به عنوان بخشی از سند چشم انداز جامعه اطلاعاتی کشور و بوده است. 

در سوابق وی مواردی چون سرپرست دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در آمریکا در سال‌های 70 تا 77، قائم‌مقام ستاد استراتژیک ایرانیان وزارت امور خارجه به چشم می خورد.
وی که دوره‌هایی نظیر سیستم‌های اتوماسیون اداری شرکت "IBM" را در سوابق تخصصی خود دارد، دارای سوابق آموزشی قابل تاملی مانند مدیریت گروه ریاضی دانشگاه استریر آمریکا، مدرس دانشگاه ایلی‌نویز آمریکا، استاد کالج مانت مانت سینت مری مریلند نیز هست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  ⁄    =  6