بانک مهر اقتصاد به زودی به شبکه‌ی شتاب می پیوندد

غلامحسن تقی نتاج:

مدیر عامل بانک مهر اقتصادضمن اشاره به تقویت زیرساخت‌ در حوزه بانکداری الکترونیک در این بانک عنوان کرد، برای پیوستن به شبکه‌ی شتاب نیز زیرساخت‌های ‌ای‌.پی آن را ایجاد کردیم و این سرویس نیز به زودی فعال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک غلامحسن تقی نتاج در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که تفاوت‌هایی بین موسسه مالی و اعتباری با بانک وجود دارد، گفت: این تفاوت‌ها یکسری خدماتی است که ما باید به فعالیت‌های خود اضافه کنیم که از جمله آن حساب‌های جاری و فعالیت‌های قرضی است.

وی افزود: ما در رابطه با ضمانت‌نامه‌ها مخصوصا در امر بانکداری شرکتی زیرساخت‌هایی را فراهم کرده‌ایم و مشتریانمان نیز که بیش از 90 شرکت بزرگ کشور هستند منتظر‌اند این خدمات را به آنها ارائه کنیم.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: در حوزه بانکداری الکترونیکی و تقویت زیرساخت‌های آن به دنبال آن هستیم تا پایان سال یک سیستم پشتیبان اطلاعاتی را عملیاتی کنیم و بحث امنیت اطلاعات را نیز به صورت جامع ایجاد کنیم.

نتاج در مورد راه‌اندازی حساب جاری نیز گفت: در سال 91 بانکداری عملیات مقدماتی حساب جاری و چاپ فرم‌ها را انجام داده‌ایم و آن را به زودی اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای پیوستن به شبکه‌ی شتاب نیز زیرساخت‌های ‌ای‌.پی آن را ایجاد کردیم و این سرویس نیز به زودی فعال خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =