تودیع و معارفه وزیر ارتباطات

فردا در حالی که در وزارت ارتباطات، تقی‌پور وزیر برکنار شده این وزارتخانه تودیع و نیکزاد برای سرپرستی آن معرفی می‌شود، در نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز نهاوندیان هجدهمین نمایشگاه الکامپ را افتتاح می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس فردا دو رویداد مهم حوزه ICT کشور توأمان شده است.

صبح فردا در حالی که در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات رضا تقی پور وزیر برکنار شده وزارت ارتباطات تودیع و علی نیکزاد وزیر راه‌ و شهرسازی برای سرپرستی 3 ماهه وزارت ICT معرفی می‌شود، در همان ساعت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران هجدهمین نمایشگاه الکامپ را افتتاح می‌کند.

رسم معمول افتتاح نمایشگاه الکامپ، افتتاح به دست وزیر ارتباطات بوده اما تغییرات امسال ناگهانی‌تر از آن است که بتوان افتتاح نمایشگاه الکامپ به دست وزیر راه‌و شهرسازی را باور کرد.

از این رو در نبود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گویا رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی مناسب‌ترین گزینه برای افتتاح الکامپ هجدهم بوده است.

رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته، با حکم شب‌ هنگام رئیس جمهور از این سمت عزل شد و خبر این برکناری روی سایت پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شد.

فردا در حالی که انتقادات نسبت به این عزل و نصب بسیار است، مراسم تودیع و معارفه دو وزیر در حضور محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  −    =  42