اینترنت یک مگابیتی مخابرات برای مراکز علمی و پژوهشی

پس از واگذاری اینترنت بیش از 128 کیلوبیتی به شرکت‌ها، مراکز علمی و پژوهشی، وکلا، پزشکان، اساتید و … اخیراً مخابرات با بزرگ‌تر کردن دایره استثنا‌ها، به فعالان در مراکز علمی و پژوهشی نیز اینترنت یک مگابیتی می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس شرکت مخابرات استان تهران، به مراکز علمی و پژوهشی و یا متقاضیانی که در این راستا مشغول فعالیت هستند، اینترنت پرسرعت یک مگابیت‌برثانیه واگذار می‌کند.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر محدویت سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه در واگذاری اینترنت به کاربر خانگی اعمال می‌شود و برخی گروه‌های شغلی از قیبل وکلا، پزشکان، اساتید و شرکت‌ها می‌توانند با ارائه مدرک به صورت قانونی  اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه دریافت کنند.

پیش از این نیز رضا تقی‌پور بارها در برابر گلایه محدودیت‌ سرعت اینترنت در ایران، گفته بود: برای  انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی محدویت اینترنت وجود ندارد و به مراکز علمی و پژوهشی سرویس اینترنت بدون محدودیت سرعتی ارائه می‌شود.

هم‌اکنون مخابرات از ارائه اینترنت پرسرعت‌تر به مراکز علمی و پژوهشی پا را فراتر گذاشته و به کسانی که مرتبط با این حرفه‌ها باشند نیز سرویس اینترنت یک مگابیتی واگذار می‌کند.

اقدام برای اشتراک اینترنت مخابرات از طریق مراکز مخابراتی یا تماس با شماره 2020 امکان‌پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  +    =  44