عرضه نانو سیم‌کارت در آستانه تلکام ۲۰۱۲

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام 2012 و همگام با آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل اقدام به عرضه «نانو سیم کارت» به عنوان نسل جدید این محصول به کاربران می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نانو سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همزمان با نمایشگاه ایران تلکام 2012 از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir به متقاضیان عرضه خواهد شد.

این سیم‌کارت‌های نسل جدید با قیمت 6 هزار تومان بهای سیم‌کارت، به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که با احتساب 4 هزار تومان حق‌الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت‌نام، در مجموع 20 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود. همچنین مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده‌اند هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و نانوسیم تهیه کنند.

استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایر کوچک تر می‌باشد. «میکروسیم» ایرانسل، پیش از این در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون ipad و iphone به کاربران فناوری‌های جدید عرضه شده بود.

براساس این گزارش، این نوع سیم کارت، 40 درصد کوچک‌تر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد 12.3 میلیمتر (طول) در 8.8 میلیمتر (عرض) و با صخامت 0.67 میلیمتر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  32  =  41