تصویب آیین‌نامه ساماندهی درگاه‌‌‌های دولتی/ پورتال‌ها استاندارد می‌شود

معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران از تصویب آیین‌نامه ساماندهی درگاه خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی در کارگروه فاوای دولت خبر داد و گفت: این آیین‌نامه به زودی ابلاغ می‌شود.خبرگزاری فارس: تصویب آیین‌نامه ساماندهی درگاه‌‌‌های دولتی/ پورتال‌ها استاندارد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی اصغر انصاری در گفت‌وگو با  فارس، از تصویب آیین‌نامه ضوابط ساماندهی درگاه خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی در کارگروه فاوای دولت خبر داد.

معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: این آیین‌نامه از گذشته معوق مانده بود که با اصلاحات جدید در کارگروه فاوا به تصویب رسید.

وی گفت: این آیین‌نامه به زودی به دستگاه‌‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

انصاری ادامه داد: بر اساس این آیین‌نامه، دستگا‌ه‌های دولتی باید طبق دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات، پورتال‌های خود را استاندارد کنند تا پورتال‌های دولتی از لحاظ مسائل امنیتی و محتوایی تنظیم شوند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز، آیین‌نامه توسعه نرم‌افزارهای بومی کشور در کارگروه مدیریت فاوای دولت (فناوری اطلاعات و ارتباطات) به تصویب رسیده بود که به دستگاه‌ها تکلیف می‌کرد، بر اساس دستورالعمل‌های مشخص شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نرم‌‌افزارهای بومی مهاجرت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  2