آغاز ثبت نام قطعی در نمایشگاه الکامپ از ۲۰ آبان ماه

ثبت نام های قطعی و جانمایی شرکت های فناوری در هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر – ایران الکامپ 2012 – از شنبه 20 آبان ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، ثبت نام قطعی شرکت ها در نمایشگاه الکامپ هجدهم به صورت همزمان و آنلاین در وب سایت رسمی الکامپ به نشانی  www.elecomp18.com آغاز می شود و متقاضیان باید پس از تکمیل مرحله پیش ثبت نام، در این مرحله هزینه غرفه ها را بپردازند تا قطعیت حضور آنها در این نمایشگاه رسمیت یابد.

پس از تکمیل شدن ثبت نام های رسمی نمایشگاه الکامپ هجدهم، جانمایی ها از طریق سیستم های کامپیوتری انجام شده و جای هر متقاضی در سالن های مختلف نمایشگاه مشخص خواهد شد.

تاکنون حدود 17هزار متر مربع از فضای نمایشگاه الکامپ هجدهم در مرحله پیش ثبت نام تقاضا شده است که این 17 هزار متر مربع از فضای نمایشگاه برای بخش ریالی درخواست شده و حدود 800 متر نیز در بخش ارزی پیش ثبت نام شده که این موضوع نشانگر آن است که با توجه به مشکلات اقتصادی، شرکت های داخلی و خارجی تمایل بسیاری برای حضور در الکامپ هجدهم دارند.

به گفته مسئولان ستاد اجرایی نمایشگاه با توجه به میزان تقاضاها در مرحله پیش ثبت نام، ممکن است که فضای نمایشگاهی با کمبود مواجه شود.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر – ایران الکامپ 2012 – نوزدهم تا 22 آذرماه و با حضور سازمان نظام صنفی رایانه ای در شورای سیاستگذاری و از سوی مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −  22  =