واکنش‌ سرد کاربران در نخستین عرضه ویندوز ۸

کاربرانی که نسخه‌های پیش نمایش ویندوز 8 را بر روی رایانه های خود نصب کرده‌اند، می گویند استفاده از این سیستم عامل آنها را چندان هیجان‌زده نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از هافینگتون پست، مایکروسافت با تبلیغات فراوان ویندوز 8 را یک محصول انقلابی معرفی کرده، اما امکانات و ویژگی های این سیستم عامل چندان توجه کاربران را به خود جلب نکرده است.

نکته مهم تلاش مایکروسافت برای جلب توجه کاربران گوشی های همراه و تبلت هاست که این روزها به سرعت در حال افزایش است، اما این تلاش ممکن است به گیج کردن کاربران و کاهش کارآیی ویندوز منجر شود و توجه کاربران قبلی به این سیستم عامل را هم کمتر کند.

برخی کاربران پس از نصب ویندوز 8 می گویند تغییری در سرعت بالاآمدن سیستم هایشان یا اجرای برنامه های مختلف به وجود نیامده و علاوه بر این با توجه به تغییرات بنیادین در این سیستم عامل مستلزم فراموش کردن آموخته های قبلی در مورد ویندوز و دریافت آموزش های جدید در مورد این سیستم عامل است.

کاربران میان سال و حرفه ای بیم دارند که مجبور شوند زمان زیادی را صرف یاد گرفتن نحوه استفاده از ویندوز 8 کنند و ممکن است همین مساله آنها را به طور کلی از به روز کردن ویندوزهایشان منصرف کند.

ویندوز 8 از زمان عرضه ویندوز 95 تا به حال مهم ترین نسخه به روز شده ویندوز با بیشترین تغییرات محسوب می شود، اما مشخص نیست با کاهش اهمیت رایانه های شخصی، کاربران گوشی ها و تبلت ها به اندازه کاربران قدیمی تر از این سیستم عامل استقبال کنند.

قرار است ویندوز 8 یک هفته دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2