برگزاری همایش چالشهای استقرار نظام حاکمیت شرکتی در بانکها

همایش بررسی چالش‌های استقرار نظام حاکمیت شرکتی در سیستم بانکی و موسسات مالی ایران 15 آذرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک همایش بررسی چالش های استقرار نظام حاکمیت شرکتی در سیستم بانکی و موسسات مالی ایران با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه بانکی کشور 15آذرماه امسال در تهران برگزار می شود.

چالش های استقرار نظام حاکمیت شرکتی در سیستم بانکی و موسسات مالی ایران، بررسی زیرساخت ها و قوانین حسابرسی کشور، تدوین، تصویب و استقرار قوانین نظارتی مناسب، حقوق صاحبان سهام، تضاد منافع سهامداران عمده و سهامداران خرد از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

از دیگر محورهای این همایش می توان به موضوعاتی چون نظام حاکمیت شرکتی در بانکداری الکترونیکی، خدمات مالی در بانکداری الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی و حاکمیت شرکتی، کنترل های داخلی و حسابرسی در بانکداری الکترونیکی و مدیریت ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیکی اشاره کرد.

اعضای هیئت مدیره بانک ها، بیمه ها، بورس، کارشناسان ارشد سیستم بانکی، بیمه، سهامداران و سرمایه گذاران بانک ها و بیمه ها، کارشناسان و مدیران سازمان ها و نهادهای نظارتی، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سازمان حسابرسی و مدیران عامل بانک ها، بیمه ها، بورس و شرکت های کارگزاری بورس؛ از مخاطبان این کنفرانس هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3