مجوز عرضه عمومی اوراق بهادار شرکت فرابورس ایران صادر شد

سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای اجرای قانون بازار اوراق بهادار، مجوز پذیره‌نویسی و عرضه عمومی اوراق بهادار شرکت فرابورس ایران (سهامی عام) در شرف تاسیس را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بورس و اوراق بهادار تقاضای پذیره‌نویسی و عرضه عمومی اوراق بهادار شرکت فرابورس ایران (سهامی عام) در شرف تاسیس را مورد بررسی قرار داد که در نهایت مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشد به طوریکه عرضه عمومی اوراق بهادار با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از نظر این سازمان بلامانع است.

نوع سهام : سهام عادی با نام

ارزش اسمی هر سهم : یک هزار ریال

تعداد سهام قابل عرضه در پذیره‌نویسی : 21 میلیون و 37 هزار سهم

تعداد کل سهام شرکت : 100 میلیون سهم

مطابق ماده 21 قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تنها به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی، مصوبات سازمان و شفافیت اطلاعاتی بوده و به منزله تایید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار توسط سازمان نیست.

براساس این گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، شروع پذیره‌نویسی حداکثر تا 60 روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. شروع نکردن پذیره‌نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از سازمان بورس و اوراق بهادار است.


لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  70