بانک مسکن برگزیده دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

بانک مسکن با شرکت در کارگروه آموزش و اطلاع رسانی، از میان 900 درخواست ارسالی در محورهای مختلف، به عنوان بانک برگزیده در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات تعاملی، موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک مسکن جایزه برتر دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهوری دریافت کرد

هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات، هیات داوران دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، از بانک مسکن با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره از فعالیت اثر بخش پایگاه اطلاع رسانی در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، بانک مسکن با شرکت در کارگروه آموزش و اطلاع رسانی، از میان 900 درخواست ارسالی در محورهای مختلف، به عنوان بانک برگزیده در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات تعاملی، موفق به کسب رتبه برتر شد.

در اهدای لوح یاد شده به بانک مسکن، شاخص‌هایی چون برنامه محوری در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، جامع نگری در تبیین و نشر مطالب و بهره‌گیری از فناوری‌های ارتباطی و همچنین تعاملی بودن، مورد توجه قرار گرفته است.

قدرت‌الله شریفی، مدیر عامل بانک مسکن نیز با ابراز خرسندی از این دستاورد ارتباطی عنوان کرد :روند توسعه ارتباطات هدفمند و اثر بخش با مخاطبان گسترده بانک مسکن ادامه خواهد داشت و برنامه‌های تازه‌ای در این زمینه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1