مدیریت استراتژیک خدمات در صنعت پرداخت الکترونیک

در 25امین شماره ماهنامه یاریاران بررسی شد:

با انتشار بیست و پنجمین شماره ماهنامه «یاریاران» به‌عنوان تنها نشریه تخصصی صنعت پرداخت الکترونیک کشور این ماهنامه سومین سال انتشار خود را آغاز کرد. امنیت پرداخت الکترونیک در ایران و استراتژی‌های حفظ مشتری از عناوین مهم در این شماره است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این شماره به امنیت پرداخت الکترونیک در ایران، استراتژی‌های حفظ مشتری، گزارش تصویری عرضه سهام شرکت ایران کیش در بورس، CRM در سازمان‌ها، مدیریت استراتژیک خدمات در صنعت پرداخت الکترونیک، رفتار دوگانه PSPها و پذیرندگان در قبال تکنولوژی پرداخت موبایلی و… پرداخته شده است.

مدیریت استراتژیک خدمات در صنعت پرداخت الکترونیک از جمله مطالب مهم در این شماره است.با توجه به اینکه کسب‌وکار شرکت‌های PSP از نوع ارایه خدمات است، بیان برخی مطالب و مفاهیم اولیه در مورد این نوع کسب‌وکار و شناخت خصوصیات و ویژگی‌های انواع فرایندهای خدمات‌رسانی جهت ارتقای سطح دانش عمومی‌، ضروری به نظر می‌رسد.

زمان خانه‌تکانی فرارسیده و عصری جدید در استراتژی حفظ مشتری آغاز شده است.همه پذیرندگان به دنبال بهای پرداختی کمتر یا برنامه‌های رایگان برای پایانه‌هایشان نیستند. بسیاری از آن‌ها شرکت‌های پردازنده را براساس خدمات ارایه شده و راهکارهای مناسب پیشنهادی برای بهبود درآمد و کسب‌وکارشان ارزیابی می‌کنند…

برای دانلود فایل ماهنامه می‌توانید اینجا را کلیک  یا به سایت www.kiccc.com مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  20