پیش بینی کیتکو درباره طلا در هفته جاری

بسیاری از کارشناسان سایت کیتکو به دلیل نمایش قابل توجه اونس جهانی طلا در هفته ی گذشته، بهای این فلز ارزشمند را در این هفته همراه با افزایش پیش بینی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از طلا،سایت کیتکو، در نظرسنجی این هفته از میان 33 کارشناس این سایت 26 نفر شرکت کرده اند که در این میان 21 نفر به افزایش، 3 نفر به کاهش و 2 نفر نیز به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند. در این نظر سنجی افرادی از قبیل کارشناسان بازارهای مبادلاتی، کارشناسان امور بانکی، تحلیل گران و برخی ار کارگزاران به نام شرکت داشته اند.

21 کارشناسی که به افزایش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند بر این باورند که بهای این فلز ارزشمند در این هفته نیز به حرکت صعودی خود که از روز چهارشنبه شروع شده است ادامه خواهد داد. حرکت صعودی اونس جهانی طلا در حالی از روز چهارشنبه آغاز شد که رئیس بانک مرکزی آمریکا طی سخنرانی ای مسیر برنامه های این بانک را مشخص کرده است.

برخی از تحلیل گران بر این عقیده می باشند که مرز حمایتی اونس جهانی طلا با توجه به نمودار های تکنیکال در بهای 1620 دلار در هر اونس استوار مانده است و همین امر سبب خواهد شد که بهای اونس جهانی طلا در این هفته به 1700 دلار در هر اونس نیز برسد.

سه کارشناس به کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند. آنها بر این عقیده می باشند که با افزایش بحران بدهی در اروپا، بهای یورو نسبت به دلار با کاهش رو به رو خواهد شد که همین امر تاثیر منفی بر بهای اونس جهانی طلا را به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  5