سقوط آزاد سکه/طرح جدید ۶۹۵ هزار تومان/هر دلار ۱۸۲۰ تومان

سکه تمام طرح جدید 695 هزار تومان، طرح قدیم 705 هزار تومان و دلار 1815 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس در حالی که تا یک ساعت پیش سکه بهار آزادی طرح جدید و قدیم به ترتیب 708 و 715 هزار تومان بود، هم اکنون سکه طرح جدید 695 هزار تومان و طرح قدیم 705 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین نیم سکه 350 هزار تومان، ربع سکه 180 هزار تومان، سکه یک گرمی 98 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 70 هزار تومان معامله شد.

براساس این گزارش هم‌اکنون دلار در بازار 1815 تومان به فروش می‌رسد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر از کاهش شدید قیمت سکه و طلا خبرداد و  دلیل اصلی کاهش نرخ سکه در بازار را عرضه بیش از حد سکه دانست و در پاسخ به این سئوال که پیش بینی می کنید قیمت سکه ها پس از عرضه سکه های پیش فروش شد بانک مرکزی چگونه شود؟ عنوان کرد: باید منتظر واکنش بازار نسبت به عرضه این سکه ها باشیم.

کشتی آرای با اعلام اینکه قیمت هر دلار در بازار آزاد به 1820 تومان کاهش یافته است، افزود: قیمت سکه از دلار و قیمت دلار از سکه و طلا تاثیر می گیرد و این دو بر یکدیگر تاثیر گذار هستند.

وی همچنین از کاهش قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی به 71 هزار تومان خبرداد و اظهارداشت: قیمت سکه امروز 4 هزار تومان کاهش داشته است، این نرخ روز گذشته 75 هزار تومان بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  8