پیش بینی بلومبرگ درباره بهای طلا

کارشناسان سایت بلومبرگ در حالی به کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند که این موضوع برای اولین بار است که در سال 2012 رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از طلا،خبرگزاری بلومبرگ، از میان 29 کارشناس شرکت کننده در نظرسنجی این سایت 15 نفر به کاهش، 9 نفر به افزایش و 5 نفر به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند. به اعتقاد کارشناسان سایت بلومبرگ میزان واردات طلا در کشور هندوستان در ماه مارس 81 درصد کاهش داشته است. کاهشی که در مرحله ی دوم با 40 درصد دیگر نیز رو به رو خواهد شد.

طلا فروشان هندوستانی که گاهی اوقات بیشترین میزان مبادلات طلا در سطح جهان را داشته اند در این روزها در اعتراض به اجرای قانون مالیاتی جدید در این کشور درب های مغازه های خود را بسته اند و معامله ای را انجام نمی دهند. کارشناسان بر این عقیده اند که این روند در این هفته هم ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که اعتراضات در هندوستان وارد بیستمین روز متوالی خود شده است.

از این رو با کاهش میزان تقاضا در بازارهای هندوستان برای این فلز ارزشمند، سطح تقاضا در بازارهای جهانی نیز با کاهش رو به رو خواهد شد و همین امر کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته را به همراه خواهد داشت.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −    =  24