بازدید مدیر عامل بانک مسکن از مسکن مهر استان البرز

مدیر عامل بانک مسکن طی سفر به استان البرز از پروژه های 3200 واحدی مسکن مهر تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو، 600 واحدی صدرانور و پروژه606واحدی وریج بازدید کرد واز نزدیک در جریان مراحل ساخت و چگونگی فرایند پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  در بازدید قدرت اله شریفی -مدیرعامل بانک از پروژه 3200 واحدی تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو ، محسن افخمی – مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان ایران خودرو به تشریح روند اجرای پروژه پرداخت و از همراهی بانک مسکن در این خصوص قدردانی کرد.
مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان ایران خودرو تصریح کرد: این پروژه با استفاده از تسهیلات بانک مسکن ، در زمینی به مساحت 85 هکتار احداث شده وتاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

قدرت اله شریفی مدیر عامل بانک مسکن نیز در این دیدار بر عزم بانک در حمایت همه جانبه از این طرح عظیم و ملی تأکید کرد و افزود: استعداد موجود در بانک مسکن ، بزرگترین و مهمترین پشتوانه اجرای این طرح در سراسر کشور بوده است .

شریفی در بخش دیگری از سفر خود به استان البرز با فرهادی – استاندار البرز دیدار و گفت و گو کرد . فرهادی در این دیدار با قدردانی از عملکرد بانک مسکن ، مدیریت این بانک دراستان البرز را به عنوان شاخص ترین و روان ترین سازمان ارائه دهنده خدمت در سطح استان البرز توصیف کرد و تصریح کرد: در سالی که گذشت بانک مسکن با عملکرد ویژه و تحسین بر انگیز خود در استان به ویژه در بخش مسکن مهر، همواره یاور و همراه مسوولان استانی در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بوده است .

در ادامه این دیدار مدیرعامل بانک مسکن با قدردانی از حمایت های استاندار البرز از بانک مسکن ،به برکات و توفیقات طرح مسکن مهر و ساخت نزدیک به یکصد هزارواحد مسکونی در سطح استان البرز اشاره کرد و افزود : انجام کاری با چنین وسعت و حجم هیچگاه امکانپذیر نمی شد  مگر با اعتقاد ، همدلی و همکاری همه کارکنان که خوشبختانه امروز و در آستانه شکوفایی این طرح در سال جدید می توانیم نظاره گر نتایج پر خیر و برکت این طرح باشیم .

شریفی اعمال مقررات فروش تدریجی درخصوص مسکن مهر را به عنوان راهکاری عملی در این حوزه ارزیابی و با اشاره به حجم تسهیلات پرداختی در این حوزه بر گردش سرمایه به منظور جلوگیری از راکد شدن آن و با هدف کسب منافع بلند مدت تأکید کرد .

شایان ذکر است ، محمدحسین جوادیان- مدیرشعب بانک مسکن  استان البرزدر جریان این سفرگزارشی از عملکرد مدیریت البرز در سال 1390 را ارائه کرد. وی پرداخت تسهیلات جهت احداث بیش از صد هزار واحد مسکن مهر در استان البرز ، 26 درصد رشد در میزان منابع نسبت به اسفند ماه سال 1389 و کاهش 8 درصدی مطالبات معوق و کسب رتبه دوم کشوری در حوزه آموزش را از مهمترین دستاوردهای مدیریت استان در سال 90 عنوان کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  3  =