پیش بینی کیتکو در باره روند قیمت طلا در هفته پیشرو

نظرسنجی این هفته سایت کیتکو در حالی صورت گرفته است که بیشتر کارشناسان در این هفته کاهش بهای اونس جهانی طلا را پیش بینی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کیتکو، در نظرسنجی این هفته از میان 33 کارشناس این سایت 24 نفر شرکت کرده اند که در این میان 8 کارشناس به افزایش، 9 کارشناس به کاهش و 7 کارشناس به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند.

نکته ای که قابل توجه می باشد این است که در نظرسنجی این هفته میزان تردید موجود در میان سرمایه داران بسیار زیاد است و در حالی که در هفته ی گذشته اطلاعات ارائه شده در باره ی اقتصاد آمریکا شرایط مناسبی را نداشته است، به یکباره در روز جمعه این اطلاعات درباره ی شاخص مدعیان بیکاری در این کشور روندی منفی به خود گرفت که تا حدودی افزایش بهای اونس جهانی طلا را به دنبال داشته است.

کارشناسانی که افزایش بهای اونس جهانی طلا را پیش بینی کرده اند بر این عقیده می باشند که این بها در بلند مدت همواره با افزایش رو به رو شده است و پس از 3 هفته روند نزولی، بهای اونس جهانی طلا بر اساس تحلیل های تکنیکال در مرز 1600 دلار در هر اونس با تقویت رو به رو خواهد شد که افزایش بهای این فلز ارزشمند را در بازارهای جهانی به دنبال خواهد داشت.

9 کارشناس به کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند که در نوع خود جالب بوده است. این کارشناسان بر این عقیده می باشند که این بها در این هفته بر اساس تحلیل های تکنیکال با کاهش رو به رو خواهد شد و به 1580 و یا 1550 دلار در هر اونس برسد که خبر از روند نزولی این بها در این هفته می دهد. البته در این میان افزایش بهای دلار در بازارهای جهانی و همچنین افزایش نرخ بهره ی بانکی در آمریکا در این هفته در ادامه ی این روند بی تاثیر نمی باشند.

در پایان اگر بخواهیم به نظر 7 کارشناسی که به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند اشاره کنیم در خواهیم یافت که این کارشناسان به دنبال مشخص شدن اطلاعات باقیمانده از مشاغل جدید در آمریکا می باشند. آمریکا در ماه گذشته چیزی در حدود 200000 شغل جدید خلق کرده است که نرخ بیکاری در این کشور با کاهشی به 8.3 درصد رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  3