اهداف کاری بانک دی در سال ۹۱ اعلام شد

از سوی جمالی،مدیرعامل:

دکتر جعفر جمالی، مدیر عامل بانک دی، با اشاره به نام‌گذاری سال 1391 به عنوان سال تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى، هدف محوری بانک در سال جدید را افزایش کیفیت، مشتری مداری و انضباط مالی دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیر عامل بانک دی در مراسم دیدوبازدید نوروزی کارکنان بانک ضمن شادباش سال نو بزرگ‌ترین سرمایه بانک را نیروی انسانی فرهیخته، هوشمند، باتجربه و با نشاط خانواده دی دانست. وی با اشاره به این که این همکاران از میان 25 هزار داوطلب همکاری در بانک دی برگزیده شده‌اند تأکید کرد که امید می‌رود با همین پشتوانه بانک دی در برنامه 5 ساله خود جزو بانک‌های خصوصی برتر کشور قرار گیرد.
دکتر جمالی با اشاره به این که بانک در سال 1390 با راه‌اندازی 92 شعبه شبکه شعب خود را تکمیل کرد. در عین حال، با تأسیس بازوها و نهادهای اجرایی، ازجمله شرکت‌های سرمایه‌گذاری، کارگزاری، صرافی، دو صندوق سرمایه‌گذاری، پشتیبانی،… بسترهای لازم کمّی برای خیزش کیفی بانک دی در سال جدید ایجاد شده است.

وی با اشاره به افزایش صددرصدی سرمایه بانک دی در سال1390 آن را بسیار موفقیت‌آمیز دانست و تأکید کرد که این موفقیت بدون حمایت همکاران بنیاد شهید و همه همکاران بانک دی امکان‌پذیر نبود. وی هچنین ضمن گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از یادگاران این شهدا تجلیل و قدردانی کرد.

دکتر جمالی همچنین فروش موفقیت‌آمیز اوراق سپرده بانکی در پایان سال 1390و اجرایی شدن طرح الماس کارت در شعب بانک دی را به عنوان دیگر تجارب موفقیت‌آمیز بانک اشاره داشت.

مدیر عامل بانک دی به تبعیت کامل بانک از دستورالعمل‌های بانک مرکزی اشاره داشت و گفت بهبود کنترل‌های داخلی و افزایش انضباط مالی در همین چارچوب در دستورکار بانک قرار دارد.

وی پذیرش بانک در فرابورس را نوید بخش شفافیت بیشتر فعالیت‌های بانک دانست و ابراز امیدواری کرد که بانک به‌سرعت مراحل موفقیت را پشت سر گذارد.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت‌ها و راهنمایی‌هایی هیئت مدیره‌ی بانک دی اشاره و تأکید کرد که بدون این حمایت‌ها موفقیت‌های بانک دی قابل تحقق نمی‌بود.

پیش از سخنان دکتر جمالی، علی فتاحی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی طی سخنانی ضمن شادباش سال نو، با اشاره به توسعه نیروی انسانی بانک از میان 25 هزار داوطلب فعالیت به برنامه‌های این معاونت برای توسعه کیفی نیروی انسانی در سال جدید و همچنین برنامه‌های رفاهی بانک برای پرسنل اشاره داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =