کارت مجازی پاسارگاد جهت خریدهای اینترنتی معرفی شد

از سوی خسرو رفیعی:

کارت مجازی پاسارگاد (Virtual Card) که هدف اصلی آن افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی است، موجودیت فیزیکی نداشته و صرفا یک اعتبار مجازی و الکترونیکی برای دارنده آن محسوب می‌شود. مشتریان گرامی با این کارت می‌توانند از کلیه درگاه‌های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، گفت:کارت مجازی پاسارگاد خدمت جدید و خلاقانه دیگری از بانک‌پاسارگاد است که مشتریان گرامی می‌توانند با بهره‌گیری از آن، امنیت را در خریدهای اینترنتی خود افزایش دهند.

ضمن اعلام این خبر گفت: کارت مجازی پاسارگاد (Virtual Card) که هدف اصلی آن افزایش امنیت مشتریان در خریدهای اینترنتی است، موجودیت فیزیکی نداشته و صرفا یک اعتبار مجازی و الکترونیکی برای دارنده آن محسوب می‌شود. مشتریان گرامی با این کارت می‌توانند از کلیه درگاه‌های اینترنتی عضو شبکه شتاب خرید کنند.

وی در مورد ویژگی اصلی این کارت ادامه داد: ویژگی اصلی کارت مجازی، افزایش امنیت مالی مشتریان در خریدهای اینترنتی است. بدین نحو که می‌توانند این کارت را با مبلغ مورد نظر شارژ کرده سپس خرید را با اطلاعات کارت مجازی انجام دهند. بدین‌طریق امنیت مالی کارت اصلی آنها به خطر نمی‌یفتد.

رفیعی سایر ویژگی‌های کارت مجازی را برشمرده و افزود: صدور کارت مجازی به‌نام مشتری، قابلیت شارژ کارت بدون هیچ محدودیتی، عدم محدودیت در پرداخت‌ها، اعتبار دو ماهه، امکان دریافت صورتحساب و دارا بودن قابلیت استفاده در کلیه سایت‌های اینترنتی و پرداخت‌های تلفنی از طریق درگاه‌های عضو شبکه شتاب از دیگر ویژگی‌های این کارت هستند.

وی با اشاره به‌نحوه صدور کارت‌مجازی تصریح کرد:  کلیه دارندگان کارت‌های عضو شبکه ‌شتاب می‌توانند با مراجعه به درگاه‌ اینترنتی بانک‌پاسارگاد به‌آدرس https://epayment.bankpasargad.com، از طریق زیرمنوی "صدور کارت مجازی" نسبت به صدور این کارت اقدام کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رفیعی در پایان ضمن اشاره به سرعت پیشرفت تکنولوژی و لزوم بهره‌مندی از خدمات اینترنتی و مجازی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم و همچنین کاهش آلودگی‌های محیط‌زیست ناشی از رفت‌و آمدهای بی‌مورد، وجود امنیت و ارامش خاطر را از اصلی‌ترین دغدغه‌های هم‌میهنان گرامی عنوان کرده و اظهار خرسندی کرد: بانک‌پاسارگاد با ارایه خدمات اینچنینی، زیر نظر متخصصان مجرب، توانسته به این مهم دست پیدا کرده و آرامش خاطر را به هم‌وطنان خود هدیه دهد.

مشتریان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاص

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  15  =