جایزه طلایی بانک سامان برای ۱۰۹۰ رسید طلایی

1090 نفر از دارندگان کارت های سامان و صاحبان فروشگاه های دارای پایانه های فروشگاهی سامان در طرح رسید طلایی صاحب جایزه شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک سامان، این بانک در راستای برنامه های کلان خود برای توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک از آذر ماه سال جاری طرح رسید طلایی را برای دارندگان کارت های سامان و فروشگاه های دارای پایانه فروشگاهی سامان اجرا کرد.

در این طرح که تا کنون 1090 جایزه شامل انواع سکه طلا و خودرو بین برندگان آن توزیع شده است خریداران با کارت های سامان پس از خرید و دریافت رسید از کارت خوان های سامان شماره پیگیری درج شده بر روی رسید را به شماره30001201 پیامک می کنند و از شانس برنده شدن در طرح عید تا عید سامان بهره مند می شوند.

قابل توجه آنکه، جوایز خریداران با کارت های سامان از پایانه های فروشگاهی سامان در هرماه شامل 33 تمام سکه بهار آزادی، 66 نیم سکه بهار آزادی و 66ربع سکه بهار آزادی است.

جایزه ویژه فروشندگان با پایانه های فروشگاهی هر ماه 1 دستگاه پژو206 و یک دستگاه خودرو تندر 90 به همراه 5 عدد تمام سکه، 10 عدد نیم سکه و 15 عدد ربع سکه بهار آزادی  در هر هفته می باشد. شایان ذکر است این طرح تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20