افزایش تعداد پایانه های فروش بانک کشاورزی به ۱۱۰ هزار دستگاه

ایبنا – مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی، از افزایش تعداد پایانه های فروش این بانک تا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  مسعود آتشی ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بیش از 60 هزار پایانه فروش این بانک در سراسر کشور نصب و راه اندازی شده است و تا پایان آبان ماه سال جاری ، این تعداد به 110 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.


وی استفاده از ظرفیت های شرکت های خصوصی PSP دارای مجوز از بانک مرکزی را جزو سیاست های کلی بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیکی دانست و افزود: حضور این شرکت ها نه تنها فضای رقابتی سالمی را به وجود خواهد آورد، بلکه به ارتقا کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق پایانه های فروش و رضایتمندی هموطنان عزیز در سراسر کشور منجر خواهد شد.
مدیر امور رایانه ای وبانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی با اشاره به اینکه تاکنون با سه شرکت خصوصی برای اجرای برنامه های تدوین شده در زمینه افزایش تعداد دستگاه های پایانه فروش قرارداد همکاری منعقد شده است،ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از توان این شرکت ها، تعداد پایانه های فروش این بانک در سال جاری، از مرز 110 هزار دستگاه نیز فراتر رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =