امکان واریز آنی وجه نقد در دستگاه‌های خودپرداز فراهم شد

معاونت بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: اولین دستگاه خودپرداز با قابلیت ارائه خدمت واریز آنی وجه نقد در بانک صادرات عملیاتی شد.دریافت چک­ پول­های رایج به عنوان اسکناس توسط دستگاه مقدور بوده و امکان واریز وجوه به حساب مشتریان در دفعات متعدد میسر است. این خدمت در فاز اول برای مشتریان بانک صادرات فراهم شده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک به نقل از مهندس فرامرز خالقی معاونت بازاریابی و فروش با نصب و راه­اندازی یک دستگاه خودپرداز مدل  PC2100xe مجهز به ماژول دریافت وجوه نقد در بانک صادرات شعبه 724 جمهوری امکانی فراهم شد تا مشتریان این بانک در صورت نیاز به واریز وجه نقد به حساب خود، بدون مراجعه به داخل شعب از طریق این خودپرداز اقدام نمایند.

با فعال شدن این خدمت علاوه بر ارائه خدمات قبلی توسط این خودپرداز، مشتریان بانک می­توانند در هر نوبت50 برگ اسکناس را به دستگاه تحویل داده و دستگاه با محاسبه مبالغ مربوطه پس از اخذ تأئیدیه مشتری در یک تراکنش آنی، وجه نقد را به حساب مشتری واریز نماید.

دریافت چک­ پول­های رایج به عنوان اسکناس توسط دستگاه مقدور بوده و امکان واریز وجوه به حساب مشتریان در دفعات متعدد میسر است. این خدمت  در فاز اول برای مشتریان بانک صادرات فراهم شده است .

با اجرای موفقیت­ آمیز این پروژه از این پس کلیه مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک، امکان ارائه خدمت واریز آنی وجه نقد را برروی دستگاه­های خودپرداز مدل‌های PC2100 xe/USB ،xe/USB  PC2150 و PC3000 خواهند داشت.

لازم به ذکر است در طراحی نرم افزاری این دستگاه‌ها، مدیریت‌های پایانه خودکار بانکی، سیستم‌های کارت و بانک ایران شرکت خدمات انفورماتیک همکاری داشته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =