بیت کوین در پی پال رکورد زد

پی‌پال که بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در جهان محسوب می‌شود، از ثبت رکورد مبادلات بیت‌کوین در تاریخ تراکنش‌های این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پی‌پال با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که با افزایش قیمت بیت‌کوین به حدود ۶۷ هزار دلار، مشتریان این شرکت تنها در روز ۲۰ اکتبر، اقدام به خرید بیش از ۱۴۶ میلیون دلار بیت‌کوین از صرافی‌های فروشنده این ارز دیجیتال محبوب کرده‌اند که در تاریخ پرداخت‌های PayPal برای خرید بیت‌کوین بی‌سابقه بوده است.

پی‌پال همچنین اعلام کرده که کمترین میزان پرداخت مشتریان بابت خرید بیت‌کوین طی یک سال گذشته نیز تاریخ ۱۹ ماه می‌بوده که در جریان آن، تنها ۳۰ هزار دلار بابت خرید بیت‌کوین از سوی مشتریان پرداخته شده که قیمت این ارز دیجیتال در آن زمان، به ۴۳۵۰۰ دلار رسیده بود.

با این‌حال، پی‌پال درباره دلایل افزایش چشمگیر فروش بیت‌کوین از سوی صرافی‌ها به مشتریان ابراز تردید کرده که آیا دلیل این میزان فروش صرفا افزایش ناگهانی و قابل توجه این ارز دیجیتال بوده یا نه. اما آنچه مسلم است، میزان فروش بیت‌کوین با تعداد جست‌وجوهای مربوط به خرید این ارز در موتورهای جست‌وجوی مختلف در ارتباط بوده است.

لازم به ذکر است، پی‌پال از مدت‌ها قبل به مشتریان خود اجازه داده تا از خدمات پرداخت این شرکت برای خرید حداقل یک دلار بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنند؛ اقدامی که بسیاری از کارشناسان معتقدند می‌تواند در میان مدت منجر به ایجاد تحولی عظیم در توسعه بازار رمز ارزها شود.

گفتنی است، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط موسسه فایندر، محیط کلان مساعد، اصول بنیادی قوی در زنجیره و تایید صندوق‌های جدید مبادلات آینده (ETF) در ایالات‌متحده شرایط افزایش قیمت بیت‌کوین (BTC) به بالاترین سطح خود در سه ماهه اخیر را فراهم کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15